ניקיון מקצועי על ידי חברה ייעודית לבניינים, עסקים ומוסדות

שירות ניקיון מקצועי על ידי חברה ייעודית נדרש עבור כל מי שבחזקתו דירה, בניין, עסק או מתחם עסקים. ניקיון מקצועי הוא תמורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שכן היא מבטיחה שלא רק שהמבנה ייראה יפה יותר, הוא יהיה היגייני ובטיחותי יותר לשהייה. ניקיון מקצועי על ידי חברה ייעודית יכלול את השירותים הבאים.

ניקיון חלונות מסך מבחוץ

חלונות מסך הם אותם חלונות שבולטים מבחוץ ולמעשה יוצרים קיר שקוף. החברה תנקה עבורכם חלונות אלה ותדאג להבריקם מבחוץ באמצעות עובדי סנפלינג ייעודיים שיבצעו את השירות ביסודיות תוך חלוקה לצוותי עבודה ושימוש בציוד ייעודי לעבודה בגובה.

ניקיון חלונות סטנדרטיים בעסק

פירוק חלונות, ניקוי הזגוגיות והחזרתם לפתח האוויר כשהם מוברגים ומוכנים לשימוש מחודש, גלישה אל החלונות בסנפלינג וניקויים, ועוד. המשימות הללו ייעשו בחלונות הבודדים, ולא בחלונות מסך, עבורם יש להזמין שירות ניקיון חלונות מסך. בשני המקרים, הזגוגיות שלכם יוותרו נקיים ומלוטשים ביותר.

ניקיון מרצפות יסודי

ניקיון כל סוגי המרצפות, קרמיקה, שיש, אבן טבעית, ועוד. הניקיון כולל שימוש במכונות שטיפה בלחץ ושימוש בחומרי ניקיון ייעודיים למשטחים שלכם, תוך יישום מלא של כל שלבי הניקיון עד להנגשת רצפה נקייה כמו-חדשה בכל מקרה ומקרה.

עבודות ניקיון מיוחדות

פוליש – שיקום מרצפות אבן טבעיות או שיש שנסדקו, נשברו או התקלפו. השיקום כולל שימוש במכשירי פוליש לאיטום הסדקים ומילויים ולאחר מכן ליישום חומר הברקה קריסטלי ייעודי שיחזיר את הרצפה לימי הזוהר שלה: להיראות מבריקה כמו ב- Day 1.

קרצוף שטיחים – טיפול יסודי בכל שטיחי המבנה, קיר לקיר, פרסיים, אפגניים ומודרניים. הניקיון יכלול ירידה לרזולוציות הגדולות ביותר, ניקיון מרבצי אבק עמוקים ששואב אבק רגיל לא מגיע אליהם בדרך כלל ולאחר מכן קרצוף מלמעלה כך שהשכבה העליונה תמיד תיוותר מבריקה ויפה.

ניקיון סביבות טכנולוגיות – ניקיון דרגנועים אלקטרוניים בקניונים, ניקיון סביבת ייצור במפעלים, ניקיון חוות שרתים בחברות הייטק, ועוד. ניקיון מקצועי מסוג זה דורש מיומנויות ברמות גבוהות ביותר, הסרת מרבצי לכלוך והותרת הסביבה הטכנולוגית תקינה כמו בשעת הכניסה אליה. לתמורות אלו תדאג חברת ניקיון מקצועי עבור כל בית עסק או מרכז מסחרי ייעודי.

© מוקד אמון ניקיון 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *