כך מומלץ לבחור חברת ניקיון מפעלים

חברת ניקיון מפעלים צריכה לספק למפעל מענה ניקיון מלא, כולל באזורים רגישים בהם ישנם פסי ייצור צפופים. כיצד מומלץ לבחור חברה כזו ולדעת שעשיתם את הדבר הנכון? במאמר זה אנו מספקים את כל הכלים כדי לאפשר לכם את בחירת החברה הטובה ביותר עבור המפעל שלכם בתחום הניקיון.

המלצות מבעלי מפעלים קודמים

המלצות מבעלי מפעלים שהעסיקו בעברם חברת ניקיון ייעודית יהוו את הצעד החכם ביותר שתוכלו לעשות. במיוחד כאשר מדובר במפעל דומה לזה שלכם, בו פועל פס ייצור ייחודי מסוגכם, מומלץ לשאול אודות חברת ניקיון ייעודית. חברה זו – אם סיפקה שירות טוב ואחראי הכולל ניקיון במעברים צרים ובאזורים בהם ישנה פעילות חשמלית ענפה, ומאידך ידעה לטפל במתחם הלוגיסטי ובעמדות הקבלה של המפעל, תוכל לספק תמורות דומות גם למפעל שלכם. כמובן שחשוב לשאול גם אודות ההתקשרות עם נציגי החברה ורמת השירות שבעלי המפעלים קיבלו ממנה.

תמורות ייחודיות בענף הניקיון

חשוב לוודא כי חברת הניקיון מזכה את המפעל בתמורות ייחודיות הקשורות לניקיון בחדרים השונים, פוליס וקס, פוליש קריסטלי, הברקת כל סוגי המרצפות, פרקטים, שיש, אבן טבעית ועץ מלא, ויישום פרויקטים בתחום הסרת עובש מקירות, הברקת שטיחים, ועוד. ככל שיש לכם תשתיות במפעל, עליכם לוודא כי חברת ניקיון מפעלים בה אתם עומדים לבחור מתמחה בטיפול בהן.

היקף תדירות העבודה של החברה

ישנן חברות ניקיון שהייעוד שלהן הוא להימצא כל יום במפעל וישנן חברות בהן ההסדר שנעשה הוא אחת לשבוע, חצי חודש או חודש שלם. ומהו ההסדר שמתאים לכם? אתרו חברת ניקיון מפעלים אשר עובדת בחוזה שמתאים למה שאתם מחפשים. חברות שמגיעות מדי יום הן למעשה חברות אחזקה וניקיון ולא רק ניקיון, מה שיכול להועיל לכם בתחום החלפת שקיות האשפה בפחים ובישום החדרים. יחד עם זאת, גם חברות שמגדירות עצמן “רק” חברות ניקיון שבאות אחת לשבוע עד חודש יעשו עבודה מטוקטקת שתותיר במפעל שלכם רושם מצוין עבור כל מי שיבוא לבקר בו.

עמידה בזמנים וביעדים

יש לסכם עם נציגי החברה על זמנים ויעדים, שעת הגעת עובדי הניקיון למפעל ותאריכי יעד. חשוב לבחור בחברה שיש לה היסטוריה של עמידה בזמנים הללו ואספקת התמורות הנדרשות בענף הניקיון במועדן.

© מוקד אמון ניקיון 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *