טיפים לבחירת שירותי ניקיון למתחמי עסקים

אם אתם מעוניינים לדעת כיצד לבחור את חברת הניקיון שתנקה לכם את הקניון, הבניין המסחרי או כל חטיבה מסחרית אחרת אשר נמצאת בבעלותכם, במאמר זה נספק לכם את כל המידע הנדרש לבחירת השירות. אלה הנושאים עליהם אתם צריכים לשים דגש בבחרכם את החברה.

טיפ מס’ 1 – ודאו כי ישנה אפשרות לחתימת חוזה ארוך טווח

חוזה רב חודשי או רב שנתי מקצר תהליכים ביורוקרטיים ומוזיל את עלות מחיר יחידת הזמן הקצרה (יום, שבוע או חודש). כמו כן, הדבר חוסך לכם חתימות חוזרות בתדירות גבוהה ומספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לכונן התקשרות מהירה ויעילה עם נציגי החברה.

טיפ מס’ 2 – ודאו כי מדובר על חברה שעוסקת בתחום הניקיון על בסיס טכנולוגי יעיל

בדרך זו אתם מוודאים כי תהליכי הניקיון מיושמים במהירות וביעילות שיא. שימוש במכשירי ניקיון כמו מכונת שטיפה בלחץ, מכונת פוליש וקרון ניקיון עם הגה מקצר משמעותית את זמן הניקיון בהשוואה לצוותי ניקיון הפועלים ידנית. בכך, אתם גם נהנים מעבודה יסודית ומקצועית וגם כזו שמבוצעת בפרקי זמן קצרים ביותר.

טיפ מס’ 3 – ודאו כי החברה מיישמת גם שירותים לוגיסטיים

במיוחד כאשר בוחרים שירותי ניקיון למתחמי עסקים, תכונה זו הנה חשובה מאד. שירותי ניקיון למתחמי עסקים המיישמים עבור הלקוחות ריקון פחים, החלפת נייר טואלט בשירותים ובישום חדרי מדרגות ושירות היא כזו שמאד משתלם לעבוד מולה. היא גם מיישמת פרויקטים שלהם נדרש בדרך כלל שירות מחברות אחרות וגם חוסכת לכם התקשרות עם חברות אלה, כשהיא חולשת על כל נושאי ההיגיינה במתחמכם. בכך, אתם נהנים מאינטראקציה חסכנית ביותר ויעילה עד מאד.

טיפ מס’ 4 – ודאו כי החברה מספקת את שירותיה ביעילות

חשוב לוודא כי חברת שירותי ניקיון למתחמי עסקים מבססת את פועלה על עבודות צוותים המסונכרנים זה עם זה ובתוך כל קבוצת עבודה. בדרך זו אתם מבטיחים כי הפרויקטים השונים בתחום הניקיון ייצאו לפועל במהירות וביעילות מרובה, תוך דאגה לכל הנדרש לניקיון וללוגיסטיקה של החדרים השונים במתחם. סנכרון בין הצוותים ממש נדרש כדי להשלים יום ניקיון כמו שצריך ולהציג לאורחים במתחם העסקי את רחביו במיטבם.

© מוקד אמון ניקיון 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *