דברים שכדאי לדעת על בחירת שירותי ניקיון למשרדים

שירותי ניקיון למשרדים הם מספקי השירות החשובים שתבחרו עבור החברה שהקמתם או בית העסק. אם אתם באמת ובתמים מעוניינים להצליח בבחירה שלכם, זה מה שאתם צריכים לעשות כדי להבטיח את איכותהּ: לוודא שיש לחברה את כל השירותים שאתם צריכים, לבדוק באלו מכשירי ניקיון היא צפויה להשתמש וכן שחומרי הניקיון הייעודיים, והם בלבד, צפויים להיות אלו שייעשה בהם שימוש.

בדקו מהם השירותים שמספקת החברה

אם המשרד שלכם ממוקם בקומה 12 אך שירותי ניקיון החלונות של החברה מוגבלים לקומות כמו קרקע או ראשונה, לא תוכלו להיעזר בה כמי שתספק לכם שירות זה. אם החברה מתמחה בפוליש קריסטלי בעיקרה אבל אצלכם יש שטיחי קיר לקיר, ואותם בלבד, אתם מפספסים מומחיות שיכולתם ליהנות ממנה. מומלץ להתמקד בחברה שמתמחה בשאיבת אבק מתקדמת, במקומה. חשוב לבחון כל חברה לגופה ולשכור רק את מי שהייעוד שלה הוא לספק בדיוק שירותי ניקיון למשרדים מהסוג שלכם.

ודאו שאתם יודעים באלו מכשירים ניקיון ייעשה שימוש

מכונת שטיפה בלחץ לחדרים ללא מדפים עם תכולה חשופה (למניעת נזק מעוצמת התזת המים), מכונת פוליש לחדרים עם ריצוף מאבן טבעית ומכשירי שאיבת אבק הם פריטי הבסיס להשלמת שירותי ניקיון למשרדים. חשוב לוודא כי מכשירי הניקיון בהם ייעשה שימוש יהיו איכותיים, מומלצים ומתאימים למשרד בגודל שלכם ועם המיפוי המבני המאפיין אותו.

מומלץ לברר מהם חומרי הניקיון שייעשה בהם שימוש

ניקוי חלונות עושים רק עם נוזל ניקוי חלונות ייעודי, פרקטים מנקים רק עם סבון שזהו הייעוד שלו. חשוב לבדוק שהחברה בוחרת עבורכם סבוני רצפה ותכשירי פוליש איכותיים כדי ליהנות מתוצאת ניקיון משביעת רצון באופן ניכר. שירותי ניקיון למשרדים חייבים להתבצע עם חומרי גלם איכותיים ביותר.

עבודת צוות במהלך משימות הניקיון – יתרון

חשוב לבדוק שהחברה עובדת בצוותי עבודה מקצועיים. במידה וחלל משרדכם מאד גדול, מומלץ לחלק אותו למספר אזורי אחריות ולמנות מספר צוותים מגובשים שיהיו אחראיים על כל אחד מהם. בדרך זו המשרד שלכם ינוקה ביעילות ובדייקנות רבה, ויספק לכם את מה שאתם מצפים לראות: חלל עבודה מרהיב עין, כמו חדש, המחכה לאכלוס תעסוקתי מחדש.

 

clean4
emon (5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *