ניקיון יסודי למשרד ולעסק – כך תוודאו שהוא מתרחש

ניקיון יסודי הוא אחד השירותים החשובים ביותר בבית העסק. ניקיון של חברת ניקיון מקצועית מהווה משימה שמאד לא מומלץ להקל בה ראש. באמצעות פרויקטים של ניקיון יסודי – המשרד, העסק והבניין כולו ייראו תמיד במיטבם, יהיו נקיים וחפים מבעיות אבק, מזמינים מבחוץ ובטיחותיים מבפנים.

בחירת חברת הניקיון הייעודית

את בחירתה של חברת ניקיון יסודי חשוב לעשות על בסיס ענייני: יש לבדוק מה החברה מציעה, אלו שירותי ניקיון קיימים בה, ובהתאם לצרכי הניקיון שלכם – לבחור בשירותיה. למשל, אם יש לכם דרגנועים בקניון והחברה מתמחה בניקיון דרגנועים, ואם יש לכם חלונות מסך חיצוניים הזקוקים מעת לעת למירוק בחוץ והחברה מתמחה בניקיון סנפלינג, אלו השירותים שתצטרכו. לעומת זאת, אם הבניין שלכם מבוסס על פרקט והחברה מתמחה בפוליש שיש, כנראה שתצטרכו לחפש חברה שמתמחה בפרקטים. לרוב, חברת ניקיון יסודי תתמחה בכל סוגי המשטחים ובכל משלחי היד בתחום הניקיון.

ניקיון המבנה על ידי החברה

הניקיון צריך להתבצע בשני מישורים: יש ניקיון שבועי או יומי בו עוברים עובדי ניקיון על עבודות תחזוקה בסיסיות כמו ריקון פחים וטיטוא וגריפת מים מקומיים. זאת, לעומת משימות בתחום הניקיון הכוללות ניקיון במכונות גדולות של שטיפה בלחץ, ניקיון חלונות מסך מבחוץ עם סנפלינג, השקעה בניקיון הדרגנוע, קרצוף השטיחים, ועוד. פרויקטים בענף הניקיון שמתבצעים בשני מישורים אלו מזכים את הבניין, העסק או המבנה המסחרי שלכם בניקיון מלא תמיד. בכל יום המבנה יהיה מבושם, מענג לשהייה ויזכה לתשבחות מהאורחים שתכניסו בשעריכם.

ניקיון הוא סניטציה והיגיינה – זכרו זאת

ניקיון יסודי אינו מוביל לכך שהמבנה רק ייראה יפה, אלא יהיה נקי הלכה למעשה, ולכן יהיה היגייני, בטיחותי לשהייה וחף ממצבורי אבק וכשלים לא נעימים אחרים שאורחים חווים מעת לעת במבנים סגורים. ניקיון יסודי הוא המפתח להצלחה שלכם כבעלי חזקה על מבנים, שכן אם המבנה נקי, לקוחות, אורחים ובעלי עניין נוספים יבקשו לפקוד אותו וייהנו לשהות בו. לכן, ניקיון יסודי הוא אינטרס עליון שלכם ושל העובדים שלכם להבטחת סביבת עבודה ואירוח נקייה, היגיינית, סניטרית, כזו שתספק בטוחה לכל מי שמבקש להיכנס. ניקיון יסודי ברמה כזו מיושם רק על ידי חברה מקצועית ייעודית לניקיון מבנים עסקיים.

© מוקד אמון ניקיון 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *