כך מומלץ לבחור חברת ניקיון למגזר העסקי

בחירת חברת ניקיון למגזר העסקי היא פעולה שמאד חשוב לדעת כיצד לבצע על הצד הטוב ביותר. כשאתם בעלי עסק, משרד, ושלא לומר קניון או מרכז מסחרי גדול, אתם צריכים לבחור בטופ של הטופ ליישום כל השירותים על מנת שמקום עבודתכם ייצג אתכם על הצד הטוב ביותר ולאפשר ללקוחות ולעובדים שלכם ליהנות מאווירה מחשמלת במיוחד במתחם נקי והיגייני.

בחירת החברה צריכה להיעשות מטעמים ענייניים

בכל קניון, משרד או מתחם עסקי הריצוף שונה, סוג השטיחים אינו אותו דבר, בחלק מהמקומות יש חלונות פרוסים לגובה שמצריכים ניקיון בסנפלינג ובחלקם לא, ועוד. חשוב לדעת מהן משימות הניקיון העיקריות הנדרשות במבנה ולהזמין עבורן חברת ניקיון ייעודית לביצוע השירות. לדוגמה, אם רוב העסק שלכם הוא אוסף של חלונות מבחוץ (למשל קניון בקרן העיר), מענה ניקיון החלונות שלכם יצטרך להיות ברמה גבוהה במיוחד. אם רוב בעסק מכיל מרצפות אבן טבעיות, מענה הפוליש שלכם יצטרך להיות מעל ומעבר. לכן, חפשו את חברת הניקיון בהתאם לסוגי התשתיות שיש לכם בחברה, בעסק ובכל מקום אחר אותו אתם מנהלים.

נציגי החברה צריכים לעדכן אתכם בכל פרטי השירותים שיתבצעו

אם מדובר על חברה שמנקה חלונות מגבוה, חשוב לוודא שהיא מחזיקה עובדים ברישיון עבדה לגובה בלבד, עם פוליסת ביטוח מתאימה במקרה של תאונה. זו אחריות היזם לא פחות מאשר שזו אחריותה של ההנהלה, כך בהתאם לתקנות משרד הכלכלה. כמו כן, על הנציגים לעדכן אתכם בלוחות זמנים אפשריים לביצוע פרויקטים קטנים יותר כמו ריקון פחים וניקיון משטחי רצפה בקומות. כיזמים עסקיים, חשוב שתדעו איפה אתם עומדים ומה צפוי בבית העסק שלכם כאשר חברת הניקיון שבחרתם מועסקת בו.

בחירת חברה עם המלצות – הבחירה המושלמת

את ההמלצות חשוב לדלות מאנשים שמחזיקים מתחמים מסחריים עם אותן דרישות ניקיון כמו שלכם. אם אתם חלונאיים, למשל, פנו לחברה שיש בה חלונות חיצוניים ושאלו בעצתה. אם אתם אנשי מרצפות האבן הטבעית, התייעצו עם מישהו שיש לו מרצפות מעין אלו כדי שיכווין אתכם לחברת פוליש איכותית. בדרך זו תוכלו להגיע לחברות שהשירותים הממוקדים שהן צריכות לספק עבורכם – משביעי רצון וצפויים להנחיל תוצאות דומות גם אצלכם בסבירות לא קטנה.

© מוקד אמון ניקיון 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *