שירות ניקיון תקופתי ליישום פרויקטים גדולים בחלל המבנה

שירות ניקיון תקופתי מבטיח כי המבנים שלכם ייוותרו במצב סניטרי טוב ומזמין במיוחד, ובתנאי הניקיון הטובים ביותר. כפי שישנו ניקיון יומיומי המתבטא בריקון פחים ובהעברת מטאטא ומגב באופן מקומי, יש גם ניקיון תקופתי, בו מיישמים ניקיון באמצעות מכונות שטיפה בלחץ ולעתים גם מכונות פוליש קריסטלי מבריק. שירות זה יכלול לעתים משימות נדירות ואזוטריות יותר כמו ניקיון מסכי חלון מבחוץ והברקתם, קירצוף שטיחים, ועוד.

טיפול ברצפה, כולל פוליש קריסטלי

זוהי המשימה המרכזית בניקיון התקופתי. הרצפה שלכם היא משטח הניקיון החשוב ביותר ולכן צריך לדאוג לחוזקתה ולהברקתה, על מנת שתישמר בפעילות מלאה ורבת שנים עבורכם, כבעלי החזקה על המבנה. הטיפול ברצפה כולל ניקיון יסודי, שימוש במכשירי שטיפה בלחץ, שימוש במכונות פוליש וכל פרויקט אחר שיביא את המשטח להיות נקי ומבריק.

קירצוף שטיחים

בשירות זה מבריקים עבורכם כל סוג של שטיח שאגי מודרני, קיר לקיר ואפילו שטיחים פרסיים ואפגניים. הקירצוף נעשה באמצעות שני שלבים עיקריים. ראשית – מנקים את השטיח כולו מאבק באמצעות מכשירי שאיבת אבק עמוקים שמגיעים לכל נקודה, גם לקשות ביותר שבהן. בשלב השני, לאחר שהשטיח כבר חף מאבק, מבצעים את ההברקה לשכבתו העליונה שנראית לעין, וזו למעשה פעולת הקירצוף. קירצוף שטיחים הוא תהליך שלא רק גורם לשטיח להיראות נקי, אלא מיישם עבורו ניקיון פנימי הלכה למעשה וברמת גבוהה בהרבה מזו של שואב אבק רגיל.

ניקיון חלונות וקירות מסך

במסגרת שירות ניקיון תקופתי, ניתן לצרוך פעולה זו. במסגרתה, ירדו עובדי החברה שהוכשרו לעבודה בגובה עם חבלי סנפלינג ויבצעו את הניקיון החיצוני כשהם מאובטחים היטב. קירות מסך ינוקו בדרך דומה לחלונות, תוך הברקתם המיידית בפרקי זמן קצרים. שירות זה אידאלי במיוחד אחרי מערכה חורפית או סופות אבק שצפויות להכתים את החלונות מבחוץ. כמובן שבמקרי הצורך ייעשה גם ניקיון פנימי של החלונות כולל פירוק והרכבה. ניקוי חלונות ומסכים יותיר את המבנה שלכם מבריק מבחוץ ויאפשר לכל מתבונן להתרשם לחיוב ממנו. במסגרת ניקיון חיצוני מטפלים גם בקירות מרכזיים ובולטים והופכים אותם לנקיים ויפים מבחינה חזותית על מנת להציג ניקיון מושלם מבחוץ לעוברי ושבים.

© מוקד אמון ניקיון 2020