שירות ניקיון יומיומי לתחזוקת המבנה המשרדי או העסקי

שירות ניקיון יומיומי יחסוך לכם וצוותי העובדים שלכם את מלאכת הניקיון ויאפשר התרכזות בעבודה ובשגרה היומיומית. באותה העת, ייגשו צוותי ניקיון ייעודיים לחללי העבודה ולחדרים במבנה וידאגו לריקון פחים וניקיון המרצפות והשטיחים. מהלכי ניקיון יומיומיים אלו יאפשרו לכם ליהנות צמיד ממבנה נקי ובעת שצריך לבצע פעולות תקופתיות אינטנסיביות יותר בניקיון, לקצר תהליכים באופן משמעותי הודות לעבודות תחזוקה יומיומיות אלו. להלן השירותים היומיומיים שנעשים על ידי חברת ניקיון לעסקים.

ניקיון מרצפות ושטיחים

טיטוא, העברת מגב על משטחי המרצפות, העברת שואב אבק על השטיחים, ובכך – הבאת כל משטח דריכה למצב של ניקיון מלא. בדרך זו אתם נהנים ממשטחי דריכה נקיים ומבריקים לכל אורך תקופת העבודה שלכם ומציגים ללקוחות סטנדרטיים שלא הכירו בעבר. גם העובדים ייהנו יותר לעבוד בסביבת עבודה שכזו מאשר במקום שאין בו ניקיון על בסיס יומיומי.

ריקון פחי אשפה

פחי האשפה ינוקו והניילונים שלהם יוחלפו. הפחים בדרך כלל יישארו פנויים. ניתן לתזמן ריקון לטווחי זמן קרובים זה לזה ובכך ליהנות מנגישות לפינוי אשפה ולא לסבול ממצב של פחים מלאים או כמעט מלאים. ריקון פחי האשפה ייעשה בשעות שנוחות לכם כך שגם שגרת העבודה שלכם לא תיפגע וגם תיהנו משירות מדוגם שמתאים לצרכי היומיום שלכם.

בישום חדרי עבודה

במסגרת העבודות היומיומיות ידאגו עובדי החברה לבישום חללי העבודה במשרדים ובמפעלים, כך שכל יום יהיה חגיגה למגיעים למבנה, לא פחות. ריח ניחוח טוב יקדם את פניהם ויאפשר להם ליהנות מסביבת עבודה מצוינת, סניטרית וללא בעיות ארומה כלשהן.

עבודה יסודית בהתאם לצרכי המקום

מהלכיו של שירות ניקיון יומיומי ייקבעו על ידי המעסיקים וחברת הניקיון תיישם אותם בהתאם. החברה גמישה, תהיה מוכנה לשינויים שיתהוו ותספק את השירות המלא לכל בעל עסק בהתאם למבוקשו. משום כך, אתם תהיו צפויים ליהנות מחללי עבודה נקיים במיוחד, ושגרת הניקיון תהיה חלק מהיומיום שלכם בעבודה. לעבוד בחדר נקי פירושו לעבוד טוב יותר ובאופן פורה ומספק יותר. אל תותרו על התענוג. אם התקשרתם עם חברת ניקיון, מומלץ מאד להסדיר אצלה שירות ניקיון יומיומי לתחזוקת רמת הניקיון והסניטציה במבנה.

© מוקד אמון ניקיון 2020