שירותי פוליש וניקיון – דברים שכדאי להכיר לפני שבוחרים אותם

שירותים אלו מיועדים למרצפות אבן טבעיות ושיש שדורשות תחזוקה שוטפת מסוג מיוחד. במה הם נבדלים ממרצפות אחרות? בשל חומר הייצור שלהן, הן חשופות לסדקים, שברים, עובש, טחב ובלאי באופן כללי. את המרצפות המיושנות ניתן להפוך ל- “כמו-חדשות” באמצעות שירותי פוליש וניקיון ייעודיים. כשאתם בוחרים חברת פוליש, זה מה שעליכם לבדוק בטרם תאשרו את פועלה בבית העסק שלכם.

ידע מעשי ומהותי בתיקון סדקים ושברים

התיקון יתבצע באמצעות ווקס ליישור הסדקים והשברים. חשוב לוודא עבודה איכותית במסגרת מיומנות זו. כאשר הרצפה סגורה היטב, חלקה ונקייה, ניתן להבריק אותה עם פוליש קריסטלי. כאן, חשוב לבדוק שלחברה יש ידע בוטיק בתחום זה, במסגרתו היא משכילה להפוך גם מרצפות מיושנות מאד להיראות במיטבן. חברות בעלות ידע בפוליש ווקס וקריסטלי הן החברות שיוכלו לסייע גם לשיקום הרצפה שלכם והברקתה בסיום.

המלצות מבעלי נדל”ן עם מרצפות החייבות בפוליש

חברת שירותי פוליש וניקיון אשר הומלצה על ידי בעלי נדל”ן עם רצפה מאבן או משיש תיישם שירות ברמה גבוהה גם עבורכם בסבירות לא קטנה בכלל. המלצות מבעלי נדל”ן שחיים את מרצפות האבן והשיש ומיישמים פוליש אצל חברת מומחים יוכלו לשפוך המון אור על טיבן ולהוביל אתכם לחברה מובילה בתחום שתיקח את המרצפות שלכם לרמה אחרת של פרפקציוניזם.

יישום פרויקטים של ניקיון לאחר גמר הפוליש להשבחתו

כמובן שלאחר שנעשה פוליש, ועל אף שבכל תהליך פוליש קודם מנקים ורק אחר כך מורחים את החומר המבריק, רצוי להעביר ניקיון קל על המשטחים שטופלו על מנת להבטיח שהשכבה העליונה ביותר של הרצפה חפה ממצבורי אבק גלויים. כמובן שיש לעשות זאת לאחר כמה שעות טובות כשהפוליש התייבש והרצפה הפכה רשמית למבריקה וכמו חדשה.

הסדרת פרויקטי פוליש עתידיים בלוח הזמנים

גם עוסק מתחיל בתחום הפוליש יודע שהוא לא “כאן כדי להישאר”. זהו שירות תחזוקה שנדרש מעת לעת על מנת למנוע או לסגור את הסדקים והמכות הבאות באריחי הריצוף. קל וחומר, כשבוחרים חברת שירותי פוליש וניקיון מקצועיים, שצריכה לדרבן אתכם לקבוע תאריכים לפוליש נוסף על מנת להבטיח רצפה מבריקה וחזקה בכל עת.

© מוקד אמון ניקיון 2020