שירותי ניקיון לאירועי יוקרה לאולמות וגני אירועים

באולם ובגן אירועים – לא פחות מהתפאורה והריהוט, הניקיון של המקום הוא אחד מעמודי התווך שלו. כשהמקום נקי, מקורצף ומבריק זה נותן המון מוטיבציה למתעניינים לבוא ולעשות אצלכם את האירוע המבוקש. למה צריך לשים לב כשבוחרים חברה לניקיון גני אירועים? ומהן המשימות הנדרשות ליישום ניקיון ברמות הגבוהות ביותר? כל מה שרציתם לדעת על שירותי ניקיון לאירועי יוקרה – במאמר מידע אחד.

בחירת חברת הניקיון שתעבוד עבורכם

בחירתה של חברת ניקיון לאירועי יוקרה צריכה להתבצע על בסיס מומחיות בניקיון מתחמי אירועים. חברות שמתעסקות עם נושא זה מעניקות מענה כללי לעסקים ומוסדות וגני אירועים נחשבים תחום חשוב בפועלן. על מנת לבחור את החברה הבלעדית שלכם, מומלץ לוודא שהיא מומלצת, שיזמי גני אירועים ואולמות ממליצים עליה ושהיא פועלת באופן ענייני למירוק המקום מכל עבריו, מהחלונות בקומות הגבוהות ועד למרפסות, לרחבות הריקודים ולפנים האולמות. בגני האירועים נדרש ניקיון חיצוני של שבילי בטון וגרניט לקראת בואם של הלקוח והאורחים שלו.

שירותי הניקיון הנדרשים הלכה למעשה

ניקיון ופוליש למרצפות שיש לאבן – מרצפות האבן הם החללים המרכזיים ברוב אולמות האירועים. חברת שירותי ניקיון לאירועי יוקרה צריכה למרק את המרצפות לקראת האירוע, להשתמש במכונות שטיפה בלחץ ובימים בהם מתגלים בהן סדקים – לא להסס לעשות גם פוליש שישיב את הרצפה להיות בשכבה אחידה ללא עיוותים אלו.

ניקיון משטחי עץ ופרקטים – יישום ניקיון יסודי של משטחי עץ ופרקטים, כולל שימוש בחומרי הברקה כדי להתוות למרצפות אלו מראה כמו חדש.

ניקיון שבילים ומשטחי דריכה בגני אירועים – ניקיון חיצוני על כל המשתמע מכך, הסרת עלי שלכת, גריפת לכלוך והותרת המשטחים נקיים ומבריקים כשהם מוכנים לקבל את פני האורחים.

כשהמקום שלכם נקי – יותר יזמי אירועים יגיעו

מומלץ לשמור תמיד על שגרת ניקיון בגני אירועים ובאולמות. כשאתם מנהלים משא ומתן עם לקוח אפשרי, הוא יתרשם מרמת הניקיון של המקום ואם היא גבוהה ומזמינה במיוחד, זה יכול להיות המניע שלו לבחור בכם ולא במתחרים. לכן, מאד חשוב לגייס חברת שירותי ניקיון לאירועי יוקרה לפני שהם מתרחשים ולשמור על שגרה זו גם לאחריהם על מנת להבטיח רמת סניטציה וניקיון מזמינה במיוחד.

© מוקד אמון ניקיון 2020