שטיפה בקיטור לבעלי עסקים

שטיפה בקיטור מאפשרת לבעלי העסקים להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום הניקיון. הדבר מתרחש הודות לשילוב של שני אלמנטים בולטים במכונה, מהירות הביצוע שלה והדיוק שלה ביחס לעבודות ניקיון ידניות. הרגילו אותנו לחשוב שבתחום הניקיון העבודה הידנית הכי מדויקת, ובמקרים רבים זה אכן נכון, כי בחברות ניקיון הניקיון הוא לא “עוד” ענף תעסוקתי אלא מפעל חיים של ממש. אבל כשעבודה יסודית זו מגיעה עם עבודת של מכונות שטיפה בלחץ, התוצאה היא לא פחות ממצוינת וממונפת במיוחד בהשוואה לכל פעולה ידנית גרידא. עם מכונות שטיפה  בקיטור ניתן להגיע גם לחללים צרים במיוחד בתוך המבנה, כולל מתחת לארונות הזזה בגובה 2.4 מ’ או בין שדרות מדפים עבים וקשים להזזה. כיצד מסדירים שטיפה בקיטור בבית העסק? להלן כל מה שתצטרכו להכיר בנושא.

בחירת חברה ייעודית ליישום שטיפה בקיטור

חשוב לבחור בחברה ששמה הולך לפניה והיא מבצעת עבודות שטיפה בקיטור ברמות הגבוהות ביותר. חברה כזו תיקח את המבנה שלכם למעלה הבאה ותותיר בו רמות ניקיון שקשה מאד להתחקות אחריהן בדרך כלל. שטיפה בקיטור לבעלי עסקים היא המעלה הגבוהה ביותר של ניקיון וכשהחברה עושה זאת במקצועיות יתרה עם צוותי עובדים ומפעילי מכונה מן המעלה הראשונה, זה מעניק לכם בטוחה שהפרויקט יסתיים בהצלחה הנדרשת.

פינוי חפצים שבירים מזירת השטיפה

זירת השטיפה עומדת לארח מכונה שתתיז מים בלחץ מאד גבוה, בסילון מהיר במיוחד, מים שמותכים במהירות כזו עלולים לשבור חפצי אומנות עדינים או כל כלי אחר בעל פוטנציאל להישבר. לכן, חשוב לפנות את התכולה הזו מן הזירה, לאטום שקעי חשמל עם באנדים וסלוטייפים, ובכך להשלים את הכנת החדר לקראת השטיפה. השטיפה תתבצע בכל רחבי החדר כשהוא ריק משטיחים וכלים שבירים, מרצפות ומדפי קבע הם האלמנטים היחידים בחדר. בסיום השטיפה יתבצע ייבוש ויהיה ניתן לסדר את החדר מחדש.

שטיפה בקיטור מסייעת להביא את המבנה לסטנדרטי הניקיון הגבוהים ביותר

באמצעות שטיפה בקיטור, רמת הניקיון של המבנה תהיה גבוהה במיוחד ולא רק תיראה כזו. שטיפה בקיטור מספקת לבית העסק את כל מה שהוא צריך בשביל להיות נקי ומבריק ולשרת את הלקוחות ולארח צוותי עבודה באווירה טובה יותר בהשוואה לנעשה טרם יישום פרויקט זה.

© מוקד אמון ניקיון 2020