שטיפה בלחץ אוויר לחללים גדולים – עסקים, מוסדות ומשרדים

ניקיון העסק, המוסד, המשרד והמפעל, הנו נושא חשוב ביותר במקומות אלה. כשמדובר בחללים גדולים הכוללים חדרי מדרגות, אולמות, מסדרונות ומעברים, שטיפה בלחץ אוויר היא שנדרשת. מהי ומה ההבדל בינה לבין הניקיון הרגיל? ובכן, בניקיון ביתי רגיל, משתמשים עובדי הניקיון במטאטא ומגב על מנת להסיר את רוב מוקדי הלכלוך ומעת לעת בשואבי אבק מקומיים. שטיפה בלחץ מאפשר לבצע את רוב הפעולות הללו (למעט שאיבה) באמצעות מכונה ענקית המבוססת על צינור גרניק שמתיז מים בסילון למרחבים גדולים ומנקה אותם במהרה. המים מגיעים כשהם מתומהלים בחומרי הניקיון הנדרשים לצרכי הסרת לכלוכים ממוקדי ריצוף שונים. לשאיבה, משתמשים במכונות שאיבה גדולות עבור שטיחים ומרבצי אבק נוספים.

היתרונות של שטיפה בלחץ אוויר

  • הסרת מוקדי לכלוך משטחים פנימיים גדולים.
  • ניקוי מהיר של מסדרונות ארוכים וחדרי מדרגות.
  • שימוש בחומרי הניקיון המובילים לכל משטח ריצוף.
  • הגעה לתוצאות ניקיון מהירות במיוחד.

כאשר אתם מבססים את שגרת הניקיון שלכם במשרד ובכל עסק אחר על שטיפה בלחץ אוויר, החללים שלכם לא רק ייראו נקיים, הם יהיו נקיים בפועל. צוותי עבודה מיומנים יחלשו על כל מרבצי הלכלוך ויסירו אותם במהרה מכל מקום במבנה שלכם.

הכנת המקום לשטיפה בלחץ אוויר

עבודות ההכנה כוללות מספר לא מועט של משימות, הרכבת הצינור המתבקש על המכונה, פינוי החדר מחפצים שבירים שסילון המים עלול לחולל בהם נזקים, עיטוף שקעי חשמל, והשתתת שטיפה יסודית לאורך המרצפות והקירות. חשוב לבחור חברת שטיפה בלחץ אוויר שהיא אחראית ותדע לבצע הכנות אלו כדי לא לפגוע לכם בתכולה ובתשתיות.

ניקיון עסק או מתחם גדול? רק באמצעות שטיפה בלחץ אוויר

שטיפה בלחץ אוויר מגלמת מקרה נדיר של מלאכה שהיא גם מהירה יותר וגם יסודית יותר מהמלאכה הידנית. בדרך כלל, כשעובדים ידני מגיעים לתוצאות יותר אופטימליות כי מאחורי הפעולה הידנית עומד אדם ולא עומדת מכונה שיש לה מגבלות טכנולוגיות בהתאם לייצור שלה. אבל בתחום הניקיון ההיפך הוא הנכון: מכונת שטיפה בלחץ אוויר מבצעת ניקיון יסודי ביותר למבנה תוך הסרת מרבצי לכלולך גם ממקומות צרים שקשה להגיע אליהם ביד. שטיפה בלחץ אוויר מביאה את המבנה הבינוני-גדול לרמות הניקיון הגבוהות ביותר.

© מוקד אמון ניקיון 2020