קירצוף שטיחים מקצועי – טיפול בשטיחים מכל הסוגים, מודרניים ואותנטיים

יש לכם שטיחים במשרד? בלובי? בבית? כדאי להכיר את שירות קירצוף שטיחים. במסגרתו, חברת ניקיון מקצועית תביא אותם לרמת גימור שלא נראתה בעבר, אלא ביום הראשון לרכישה: השטיחים יהיו מבריקים, וללא אבק כלל, גם לא במקומות הכי עמוקים מבעד לאריגי הבד. הפעולה נעשית בהתאם לסוג השטיח. ניתן לטפל בכל סוג של שטיח, מהמודרני ביותר, לרבות שטיחי שאגי, ועד לשטיחים אותנטיים מאפגניסטן ומאיראן.

ניקיון יסודי לכל השטיחים באמצעות שאיבת אבק עמוקה

בשונה משאיבת האבק הרגילה, שאיבת אבק עמוקה חודרת לכל השטיח ומגלה אבק גם במקומות אזוטריים שמעט שואבי אבק מתחקים אחריהם. כשהשטיח נותר ללא אבק כלל, נעשית פעולה להברקת השכבה העליונה, היא פעולת קירצוף שטיחים. כתוצאה מכל השטיחים שלכם מקורצפים, ללא טיפת לכלוך ואבק ועל כן נראים כמו חדשים, ממש כמו ביום הקנייה.

עבודה יסודית תוך ירידה לפרטים בכל שטיח

ישנם כל מיני סוגי שטיחים, עם אפיריונים דמויי פרווה בקצוות ובלעדיהם, בגימורים עבים או דקים. חברת קירצוף שטיחים תרד לפרטים האזוטריים ביותר ותדאג ליישום מהלכי ניקיון מלאים על כל שטיח ושטיח. הודות לכך, ניתן יהיה לעשות שימוש גם בשטיחים מאד וותיקים אם נשמרו טוב מספיק כדי שניתן יהיה לשקמם באמצעות קירצוף. התוצאה תיראה עם סיום הפרויקט: יועמדו לרשותכם השטיחים במצב הכי שמור שאפשר להביא אותם אליו.

שטיחים בשימוש אינטנסיבי זקוקים לקירצוף – אל תוותרו על כך

בין אם יש לכם אולפן הקלטות עם שטיחים לבלימת תדרים או סלון רווי שטיחים, בד קיר לקיר במשרד או שטיח ליד המיטה בחורף, הם צריכים תחזוקה, והתחזוקה הכי טובה היא קירצוף שטיחים. זה למעלה משאיבת אבק וזה יביא אותם להיות הכי נקיים והכי מבריקים שתוכלו לבקש. תהליך זה מיושם על ידי חברת ניקיון מומחית לניקיון עסקים, בתי מלאכה ומפעלים. החברה תעבוד על מנת להביא את השטיחים שלכם למצב של ניקיון וקירצוף מלאים תוך הותרתם כמו חדשים. כשהשטיחים במצב כזה והם מושמים על משטחי דריכה מרכזיים, הם ימשכו אחריהם לא מעט לקוחות ומתעניינים ויעלו את רמת העיצוב הפנימית בחדר ליעדים שלא ראיתם בעבר.

© מוקד אמון ניקיון 2020