ניקיון יסודי למשרד ולחנות – כך תממשו אותו נכון

כשמדובר בבית העסק שבחזקתכם, מדובר בשירותי ניקיון אשר צריכים להתבסס על יעילות מחד ומצוינות מאידך. את זאת, ניתן להשיג רק בחברת ניקיון המתמחה במתן שירותי ניקיון לעסקים. על מנת להבטיח כי ייושם ניקיון יסודי במשרד או בחנות שלכם, אלו הנושאים שאתם צריכים לוודא מראש מול החברה שמספקת לכם את השירות.

התמחות בניקיון בנייני משרדים ואזורי מסחר

מומלץ שהחברה תציג לכם עמידה בתקני ניקיון הדורשים מבחני איכות תקופתיים. חברות בארגון חברות הניקיון בישראל – יתרון. עליה להיות בעלת רישיון קבלן שירות ממשרד התמ”ת. אם החברה שלכם עומדת במדדים אלו, היא צפויה לספק למשרדכם ולחנותכם ניקיון יסודי ומקצועי.

ניקוי חלונות מגובה

לעתים, המסחר שלנו כעצמאיים לא מתבצע מקומת הקרקע אלא מקומה 11 בבניין. גם במקרה כזה, רצוי שהחלון יהיה נקי כדי שנוכל לצפות בנוף שבמחוץ גם כשהוא סגור ולא לחוש בהזנחת האבק. חברה איכותית המספקת שירותי ניקיון יסודיים צריכה לבסס את פועלה על תשתית סנפלינג להצנחת עובדים לחלון החיצוני שלכם מבחוץ, ולצייד אותם בערכת ניקיון מבוססת אוסמוזה הפוכה: שימוש במוט טבול במים המכילים מינרלים טבעיים להמסת אבנית והסרת אבק וייבוש ללא סימנים.

טיפול במרצפות אבן טבעית

מרצפות האבן הטבעית יקרות יותר ממרצפות קרמיות או פרקט למינציה, ומצריכות השקעה יתרה לא רק ביום הקנייה אלא גם בתחזוקה שתבוא לאחר מכן, בשנים שלעתיד. רצפה כזו חייבת לעבור פוליש קריסטלי תקופתי, ליטוש שיש וציפוי בחומרי שימור. חברה המתמחה באספקת ניקיון יסודי לעסקים צריכה לבסס את פועלה על מכונות פוליש ייעודיות ולהתמחות בתהליכי ליטוש ושימור המרצפות לטווח הארוך.

ניקיון יעיל של משטחי קרמיקה ופרקט

הקרמיקה ופרקט הלמינציה מלווים את רוב העסקים בישראל. הם מהווים פתרונות ריצוף לא יקרים, קלים להתקנה וידועים כ- “חותכי” מחירים. ברוב העסקים, 80% מהמרצפות יבוססו על חומרים אלו. דווקא משום כך, שם המשחק בניקיונם הוא יעילות. מדובר בשטחים גדולים: ברוב המקרים, בעל עסק שמזמין פרקט או ריצוף קרמי לא יפרוס אותו על שטח קטן. לכן, חשוב להשתמש במכונות שטיפה בלחץ, לצייד אותן בחומרי ניקיון ייעודיים לסוג הקרמיקה או פרקט הלמינציה שהזמנתם ולפרוס את העבודה ביעילות, תוך חלוקה חכמה לקבוצות ניקיון שתשלמנה את התהליך במהירות.

אמון ניקיון – ובית העסק שלכם נקי כמו חדש

אמון ניקיון הנה חברת ניקיון מקצועית המספקת שירותי ניקיון לבתי עסק. בחברת ניקיון זו תוכלו להסדיר ניקיון עבור כל משטחי הריצוף והחלונות, לתחזק שטיחים ולהבטיח כי כל סביבתכם העסקית תיוותר נקייה והיגיינית. אמון ניקיון מאמינה במקצועיות כערך עליון ומספקת ללקוחותיה את כל הנדרש ליישום ניקיון מוצלח!

© מוקד אמון ניקיון 2020