ניקיון דירות לאחר בנייה – כך תסדירו זאת באחריות

הבנייה היא תהליך ארוך שכולל התזת טיח ממשאית ערבול, עבודות בטון לוקליות, עבודות עץ, ועוד לא מעט משימות שגוררות פסולת בנייה. פסולת זו יוצרת במרחב שלכם נסורת עץ, שיירי טיח דביקים וטחב. את כשלי הניקיון הללו חובה להסיר. אנו ממליצים לשכור חברה מקצועית עבור ניקיון דירות לאחר בנייה. חברה זו עובדת עם משקיעים שיש להם בתי דירות משופצות וגם עם מי שבחזקתו דירה או בית בודד לאחר ששופצו.

ניקיון חלונות בסנפלינג לאחר הבנייה

אחת המשימות הקשות והמורכבות היא טיפול בחלונות. אל תשכחו שמשאית הטיח שמתיזה אותו מהמערבל לא מבחינה בין קיר לבין חלון וכאשר החלון הכחול והיפה של קיר המסך מקבל זרנוק טיח אף אחד לא יסיר אותו בשבילכם למעט עובדי סנפלינג מקצועיים שיגיעו לשם ויטפלו במפגע האסתטי. החברה תעבור על כל החלונות וקירות המסך בדירות ותפעל להברקתם מבחוץ באמצעות כוח עבודה מיומן.

ניקיון קירות פנימיים בדירה שנפגעו מהשיפוץ

בין אם השיפוץ נערך בתוך הדירה ובין אם הוא נערך מחוץ לדירה אבל הייתם עם חלון פתוח, נדרש ניקיון פנימי של הדירה מפסולת בנייה. השירות כולל איתור מרבצי נסורת ובטון, איתור מרבצי טיח שהתקשו והסרתם המיידית באמצעות מכשירי ניקיון בשטיפה בלחץ ייעודיים לעבודה בפרויקטים לאחר בנייה. פרויקט ניקיון מסוג זה יש לבצע לא רק בדירה ששופצה, אלא רצוי גם בדירות שכנות בהן שהיתם עם חלון פתוח וקיים חשש שפסולת בנייה זלגה פנימה.

הגשת הדירה נקייה פיקס מפסולת בנייה

הדירה תוגש לדיירים כשהיא נקייה מכל סממן של פסולת בנייה, החלונות נקיים מבחוץ, המרצפות והפרזול בדירה נקי מאבק, נסורת ובטון והדירה מוכנה לשימוש מחודש. הפרויקט ייעשה תוך עמידה מלאה בזמנים על פי תכנון הלקוח ועמידה בסטנדרטים גבוהים במיוחד של ניקיון והברקה.

שיפצתם? הייתם בקרבת דירה משפצת? לא לוקחים סיכונים

מחייה עם פסולת בנייה היא לא משהו שכדאי לכם לאמץ בשגרה. פסולת בנייה מורידה את רמת החיים בדירה, הופכת את החלונות ללא מבריקים ולעתים מטויחים, ובאופן כללי – ירידה ברמת המגורים מורגשת. אם זה קורה לכם, אל תיקחו סיכונים: הזמינו חברת ניקיון דירות לאחר בנייה.

© מוקד אמון ניקיון 2020