ניקוי קירות מסך מבחוץ – השירות שכל בעל מבנה עם חלונות צריך

קניון עם חלונות מסך כחולים? בניין משרדים שכולו שחור מבריק עם חלונות כהים? המבנים הללו מצריכים תחזוקה מסוג אחר: ניקיון קירות מסך מבחוץ שירות זה נדרש עבור כל מי שהקירות החיצוניים שלו הם קירות מסך זכוכיתיים. החשש הגדול של בעלי הבניינים הללו הוא סופות אבק ומערכה חורפית, שכן הגשם והאבק לא רק נושבים, הם כאן כדי להישאר וזה כמובן משאיר סימנים ופוגע במבריקות של המבנה. כיצד פותרים את הבעיה?

גלישת סנפלינג לעבר מוקדי הכתמים בחלונות המסך

הניקיון מתבצע באמצעות טכניקת גלישת סנפלינג לעבר מרבצי הלכלוך מחוץ לבניין במסכים. העובדים שמיישמים טכניקה זו כשירים עבודה לגובה ומצוידים בביטוח מתאים לביצוע המשימה הזו. צוותי העבודה יגיעו לכל המקומות בהם זוהו כתמי לכלוך חיצוניים ויסורו אותם באמצעות חומרי ניקיון ייעודיים ומכשור ניקיון ראשון במעלה.

עבודה עם חומרי ניקיון ייחודיים לחלונות מסך

חברת הניקיון תגבש עבורכם תכנית ניקיון בהתאם למצבו של המבנה. בהתאם לדגם חלונות המסך ורמת הלכלוך שהם הגיעו אליה, יצוידו עובדי הסנפלינג בחומרי ניקיון ייעודים לביצוע מחיקת הלכלוך וההברקה שלאחריה. החומרים ייעודיים לעבודה עם זכוכיות של מסך, ויבריקו אותן בתוך דקות ספורות מרגע ירידת העובדים למוקדי הלכלוך באמצעות תשתית עבודה לגובה.

עבודה עם מכשור ניקיון מתקדם

בעוד צוותי העבודה נמצאים בגובה ומנקים את החלונות, הם ישתמשו במכשירי ניקיון שייעלו את העבודה ויכסו שטח ניקיון רחב, הלכה למעשה. בכך, זמני העבודה מתקצרים והלכלוך בחלונות מוסר במהרה. מכשור הניקיון המתקדם יוביל לכך שניקוי קירות מסך מבחוץ יושלם בתוך פרקי זמן קצרים ביותר.

קירות המסך שלכם – החזות שלכם: אל תוותרו עליה

אם יש לכם בניין שכולו עשוי מזכוכית חלונות, אלמנט זה מבטא את העיצוב החיצוני שלו ועל כן – גם את עוצמתו של המבנה. אל תוותרו עליה! אם ידוע לכם שעברה מערכת חורפית או מערכת של סופות אבק, אל תחכו להזמנה מיוחדת: הזמינו חברת ניקוי קירות מסך מבחוץ ודאגו להנגיש אותם לציבור שוב כשהם נקיים ויפים כבעבר. קירות מסך ברמת גימור זו ימשכו משקיעים ואורחים ויהפכו את הבניין שלכם לאטרקטיבי מתמיד.

© מוקד אמון ניקיון 2020