ניקוי חלונות מבחוץ בסנפלינג על ידי חברה ייעודית

ניקוי חלונות הוא פרויקט חשוב בכל מבנה אשר יש לו כיווני אוויר, וזאת בשונה ממקלטים וחדרים שנמצאים מתחת לאדמה. חלונות לא מנקים רק מבפנים אלא גם מבחוץ. אם הדירה נמצאת בקומה נמוכה , שלא לומר צמודת קרקע, מפרקים את החלון, מנקים ומבריגים שוב. אבל מה עושים אם החלון נמצא בקומה 12? יתרה מכך, מה עושים כאשר מזמין העבודה הוא יזם של בניין משרדים שיש לו 200 חלונות כאלה לנקות? כאן, נכנס לתמונה אלמנט הסנפלינג: ניקוי חלונות מבחוץ באמצעות גלישה.

עובדים מיומנים המוכשרים לעבודה בגובה ינקו את החלונות מבחוץ

העובדים מצוידים באישורים מתאימים לעבודה בגובה ובביטוחים ייעודיים לביצוע משימה זו. הם ירדו לחלון באמצעות חבלי סנפלינג המחוברים לעגורנים ייעודיים וינקו אותו מבחוץ. הניקיון יתבצע במיומנות רבה על ידי צוותים של עובדים מרובים תוך חלוקת הבניין לגזרות, עד אשר כל החלונות בו ינוקו. העבודה תיעשה בתיאום בין הצוותים להגברת היעילות במהלכה.

שימוש בחומרי הניקיון ובמכשירים המתקדמים ביותר

הניקיון ייעשה באמצעות חומרי ניקיון המיועדים לחלונות ולקירות מסך. הם יוזנו לתוך מכשירי ניקיון שיכסו שטח רחב ויופעלו על ידי העובדים שנמצאים בגובה. בכך, ניתן יהיה לכסות שטח רחב במיקום בו נמצא כל עובד ועובד ולסיים את עבודת הניקיון מהר וביסודיות רבה, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר במהלך הניקיון.

עמידה בזמנים והגשת מבנה עם חלונות נקיים למהדרין

החברה עומדת בזמנים ומגישה ללקוחותיה חלונות ממעלה אחרת, נקיים, מבריקים, יפים וכמו חדשים. החברה עובדת גם עם חלונות מבפנים וגם עם ניקיון חיצוני באמצעות סנפלינג גלישה. בקומות נמוכות, נין לבצע פירוק פשוט של החלונות ולנקות אותם.

החלונות הם חזית הבניין – חשוב להשקיע בהם

אל תשכחו כי החלונות הם חזית הבניין, במיוחד כשמדובר בבניין עסקים מרכזי. אם התרחשה סופת אבק או מערכת חורפית, מומלץ מאד לדאוג לשירות זה עם סיום המערכה, על מנת שלא לצבור מרבצי אבק עמוקים. חלונות נקיים הם נכס עבורכם, שכן בניין מבריק ימשוך אליו משקיעים ומתעניינים רבים מבחוץ. אם יש לכם בעיית ניקיון בחלונות דאגו להסדיר את פתרונה באמצעות חברת ניקוי חלונות ייעודית!

© מוקד אמון ניקיון 2020