ניקוי וחידוש רצפות שנפגמו – יישום על ידי חברת פוליש מקצועית

לא יהיה זה סוד לומר כי ניקוי וחידוש רצפות פגומות הוא חלק בלתי נפרד מתחזוקתן. פוליש למרצפות אבן טבעיות וליטוש שיש הם חלק בלתי נפרד ממאמץ הניקיון הדירתי, העסקי או בבניין וזאת משום שהשירותים הללו הם לא רק ניקיון פר אקסלנס, אלא עבודות תחזוקה שבלעדיהן הרצפה תצא מכלל שימוש, בעודה סופגת סדקים וחורים רבים על הבלטות שלה.

פוליש למרצפות אבן טבעיות

פוליש שנעשה במרצפות שעשויות מאבן טבעית. התהליך כולל שימוש במכונת פוליש לתיקון הסדקים, מילויים והברקתם. הפוליש למעשה מאחד את כל הרצפה למשטח אחד, ללא סדקים, ובסיום התהליך מבריק אותה. התהליך נעשה על בסיס ההברקה הקריסטלית שמותירה תמיד משטחים מבריקים כביום רכישתם. שירות זה חשוב לכל מי שבחזקתו משטח אבן טבעי, עבורו נדרשת עבודת תחזוקה זו בתקופות קבועות במהלך השימוש.

ליטוש שיש והברקתו

פרויקט נוסף שנעשה בחברה הוא ליטוש שיש, על ידי הבאת כל משטח שיש למצב מבריק ומחוזק. התהליך כולל גם את חיזוק האריחים וגם את הברקתם בסיום על מנת שיגבו אתכם לעוד שנים רבות של שימוש פורה. אם יש לכם מרצפות שיש, חשוב לדאוג לעשות ליטוש על מנת למנוע סדקים, לתקן אותם בעת הצורך וכמובן להבריק בסיום. הברקת שיש קריסטלית חשובה מאד עבור כל מי שבחזקתו משטח שיש ייעודי.

ניקוי וחידוש מרצפות – המפתח לשימוש ארוך טווח

רצפה עם סדקים היא לא רצפה שמזמינה אירוח טוב או דריכה מהנה, למעט הסדקים הרשמיים בין הבלטות כמובן. סדקים שהם שברים זו לא תופעה שכדאי להשלים עם הקיום שלה. על מנת להימנע מהם אתם צריכים להציב יעדי מפתח בהם ייערך הפוליש או הליטוש. פוליש וליטוש שכולל תיקונים של סדקים מייקר את העבודה אך הכרחי להמשך דריכה על המרצפות. לכן, אם אתם סובלים מסדקים על המרצפות, חשוב לקרוא לחברת ניקוי וחידוש רצפות ברגע שגיליתם אותם.

טיפים לשימור מרצפות לעתיד – לאחר הפוליש

יש להשתמש רק בחומרי הניקיון הייעודיים שהספק הנחה אתכם להשתמש בהם, יש להימנע מביצוע פעולות שחורגות מהנורמה של אותה רצפה. למשל, אם רכשתם שיש גרניט – ידוע שהדריכה עליו צריכה להיות עדינה יותר מאשר באריחי טראצו. הקפדה על נושאים אלו תבטיח כי הרצפה שלכם תישאר כמו חדשה לאורך זמן.

© מוקד אמון ניקיון 2020