ניקוי דרגנועים בקניונים ומרכזים מסחריים

הדרגנוע הוא מנגנון המדרגות הנעות שמסיע את הנוסעים מקומה מסוימת לשכנתה מלמעלה או מלמטה. ניקוי ותחזוקת דרגנועים היא משימה אקוטית עבור כל מי שיש לו קניון או מרכז מסחרי רב קומתי אחר. ניקיון הדרגנועים לא רק גורם להם להיראות במיטבם, יש להם ערך פונקציונאלי. כאשר המעברים בחלק התחתון והעליון ובין המדרגות נקיים מאבק, התנועה של הדרגנוע חלקה יותר, חורקת פחות ובטוחה יותר לנוסעים. אם יש לכם דרגנוע בקניון או בבניין – חובה להעסיק חברה שתתחזק ותנקה אותו בפרקי זמן קבועים ותדירים.

טיפול בדרגנועים חורקים

חברת הניקיון הייעודית תתחזק עבורכם את הדרגנועים, תזהה חריקות ותטפל באזור החרוק, תסיר ממנו מרבצי לכלוך ותשיב את הדרגנוע לכשירות מלאה. תחזוקת דרגנועים היא משימה שמאד מומלץ שלא להקל בה ראש ולרתום חברת ניקיון ייעודית בעלת ניסיון בטיפול בדרגנועים.

ניקיון קבוע לדרגנועים

משימה נוספת שתיעשה היא ניקיון של הדרגנוע גם כאשר הוא במצב תקני. כשהמדרגות היו בשימוש ארוך טווח הן מתחילות לצבור אבק ולכלוך מבחוץ, גם אם הוא לא נראה לעין כעת. לכן, ככל שהדרגנוע היה בשימוש ממושך, לא לוקחים סיכונים: חברת הניקיון תציב יעדי קבע לניקוי הדרגנוע.

דאגה לבטיחות הדרגנועים לקראת יום העסקים

בזכות ניקיון דרגנועים יסודי, הדרגנוע שלכם ייוותר תמיד בטוח לשימוש וכשיר לפעילות של משתמשים רבים. לכן, אל תקלו ראש בניקיון המדרגות הנעות שלכם. חברת ניקיון ייעודית תדע מה לעשות על מנת לדאוג שהדרגנוע שלכם תמיד יישאר נקי, תמיד יעבוד חלק ולא יחרוק או יתנודד, ועל כן תמיד ישרת את האורחים בבניין שלכם בבטחה ובהנאה מרובה.

דאגה להיגיינה על הדרגנוע

במהלך הניקיון – יעברו עובדי החברה גם על מעקה הגומי של הדרגנוע ויוודאו שהוא נקי – תוך שימוש בחומרים ייעודיים לניקוי משטחי גומי קשיחים. האורחים שלכם לא צריכים לחשוש להשעין את ידיהם על המעקה בו הם משתמשים וכאשר אתם מעסיקים חברת ניקיון דרגנועים – כך יהיה. מעקה הגומי השחור תמיד יהיה נקי ובטוח לשימוש. החברה תציב זמנים קבועים בהם יתרחש הניקיון על מנת לוודא שפס הגומי שלכם תמיד ייוותר במיטבו, ללא זיהום שמסכן את המשתמשים  במהלך העלייה או הירידה בדרגנוע.

© מוקד אמון ניקיון 2020