כל מה שרציתם לדעת על שירותי ניקיון למתחמי עסקים

במתחם העסקים שבחזקתכם או בבעלותכם, בין אם מדובר בקניון, בפארק תעשייתי או במרכז מסחרי, אתם חייבים לדאוג לניקיונו על מנת להפוך את המקום למזמין ואטרקטיבי, תוך שמירה על תנאי הבטיחות והסניטציה ברמה הנדרשת. הדבר מיושם על ידי חברת שירותי ניקיון למתחמי עסקים. על החברה לבצע עבורכם את המשימות הבאות, בהינתן שהן רלוונטיות למבנה או לפרויקט שלכם.

ניקיון חלונות וקירות מסך מבחוץ

שירות זה מיושם על ידי חברת שירותי ניקיון למתחמי עסקים באופן מקצועי באמצעות גלישת סנפלינג של עובדים שהוכשרו בעבודה לגובה  ומצוידים בפוליסות ביטוח מתאימות לסיטואציה. מדובר במצב בו החלון הגבוה או קיר המסך הרלוונטי – נראה פחות טוב מבעבר עקב סופות אבק, או כשלים אחרים. אם שיפצו בבניין ליידכם והחלון שלכם ניזוק מצבע ומטיח, למשל, מישהו יצטרך לנקות את זה. הניקיון יתבצע באמצעות מכשור ניקיון מתקדם ביותר שיותיר כל זגוגית זכוכית נקייה ומבריקה.

ניקיון והברקת מרצפות בתוך המבנה

תיושם מלאכת ניקיון ברמה גבוהה במיוחד עבור כל סוגי המרצפות בהתבסס על מכונת שטיפה בלחץ קיטור ומכונות שאיבה מתקדמות לשטיחים. עבורם, ייערך גם קרצוף שטיחים על מנת להבטיח את הברקתם בתום תהליך הניקיון. השירות עשוי לכלול פוליש קריסטלי במידה והרצפה סדוקה ועל כן נדרש לה שימור על מנת להביא אותה למצב אופטימלי כמו בעבר.

משימות ניקיון יומיומיות

כמובן שבמתחם עסקי גדול חשוב להסדיר שעובדי הניקיון יפטרלו על בסיס יומי בבניינים, בקומות ובחדרים השונים, ירוקנו פחים, יטאטאו מרצפות, יעשו שטיפה יומיומית כולל מגב, ויבצעו פעולות מינימליות להסרת אבק ובישום של כל חדר בפרויקט העסקי שלכם. בדרך זו תוכלו לשמור על המקום תמיד ברמה גבוהה ביותר כשהוא נראה ומרגיש מזמין לכל מי שיבקש לבקר בו.

הצלחות מורגשות בכל פרויקט ניקיון

אם בדקתם ומצאתם כי חברת הניקיון בה בחרתם מנחילה הישגים ותוצאות מצוינות של ניקיון וסניטציה ללקוחות עסקיים, היא תתאים גם עבורכם. אם החברה הנחילה לכם הצלחות בימים הראשונים לפועלה, בסבירות גבוהה היא תותיר חותם חיובי גם בהמשך הדרך. חפשו את החברה הטובה והרלוונטית ביותר עבורכם שמביאה תוצאות משביעות רצון בענפי הניקיון להם אתם זקוקים.

© מוקד אמון ניקיון 2020