כל מה שרציתם לדעת על שירותי ניקיון למרכזים לוגיסטיים

שירותי ניקיון למרכזים לוגיסטיים מצריכים השקעה חסרת תקדים דווקא באזורים הצפופים. למי שלא בקיא בתחום, מדובר באסופה של מחסנים, ולא עוד מחסנים ממוצעים אלא מחסנים מלאים בתכולה המשרתים מפעלים, חנויות, חדרי אוכל, מפעלי מזון ועוד. שירותי ניקיון למרכזים לוגיסטיים חייבים להתהוות בצורה יסודית ביותר, ללא עוררין: הזזת כל מדף, כוורת וכוננית, ניקוי המרצפות, ואפילו ניקוי של המדפים וההחסנים עצמם, תוך החזרת פריטי הציוד שהורדו מהם בסיום והשבת המדפים עם התכולות המלאות לתוך המחסן, לאחר שנוקה. כיצד מומלץ לאתר חברה כזו ולדעת שבחרתם נכון?

יש לבחור חברה ייעודית למחסנים ומרכזים לוגיסטיים

חברת שהייעוד שלה הוא ניקיון מחסנים לא תזכיר זאת בחלל ריק אלא תגדיר את עצמה כחברה ייעודית למחסנים. במשק, ישנן המון חברות כאלו שמבצעות את ייעודן בחריצות רבה, מזיזות מדפים, מנקות מה שיש מתחתם, מחזירות את התכולה לקירות של המחסן, וכד’. לופ זה חוזר אחת למספר שבועות על מנת שהמחסן ייוותר נקי לאורך זמן.

יש להיעזר בהמלצות אודות חברת ניקיון מרכזים לוגיסטיים

שירותי ניקיון למרכזים לוגיסטיים יהיו כדאיים לבחירה אם דליתם המלצות והקולגות שלכם ממליצות עליהם. זה אומר שהן מרוצות מניקיון המרכז הלוגיסטי. המשימה של ניקוי זה אינה קלה ומאד מורכבת. רבים במשק לא מרוצים מהשירותים שהם צורכים בתחום ולכן אם הקולגות שלכם דיברו בשבחה של חברת ניקיון שכזו, מומלץ מאד להתעניין בה. ייתכן ואצלה נמצא פתרון הניקיון גם עבורכם.

יש לסגור מול ההנהלה על מועדי ניקיון למרכז הלוגיסטי

חשוב לתארך את המועדים לביצוע המשימה, על מנת להבטיח כי בתאריכים מסוימים המרכז הלוגיסטי שלכם יהיה נקי. מי שעובד במרכזים לוגיסטיים יודע כמה זה לא פשוט להתנהל שם כשמלוכלך ויש מצבורי אבק. זהו אזור מאד צפוך ומאד עמוס בתכולות רוב ימות השנה ולכן מאד חשוב להסדיר שם שירותי ניקיון למרכזים לוגיסטיים, כדי להבטיח תנאי עבודה משופרים לכל אורך הסילבוס שלה. מומלץ לסגור מול ההנהלה, בנוסך לניקוי תקופתי, גם ניקוי יומי הכולל נדבכי ניקיון בסיסיים יותר, כאלו שמספיקים כדי לשמור על המחסן נקי, על מנת לייצר אווירה של ניקיון מגובשת לאורך זמן נרחב.

© מוקד אמון ניקיון 2020