כל מה שרציתם לדעת על שירותי ניקיון לאירועים

שירותי ניקיון לאירועים מספקים לבעלי אולמות השמחות וגני האירועים את כל מה שהם צריכים בשביל להבטיח אירועים מוצלחים ללקוחות שלהם. אם הנכם בעלי חזקה על אולם או גן אירועים או שיש לכם בעלות מלאה על מרחבים כאלה, הבאת לקוחות מבחוץ לכשעצמה לא מספיקה. אצתם צריכים לשובו על חדשנות ועל “מה יביא עוד אנשים לעבוד איתנו” ואת זה משיגים, בסופו של דבר, בעיקר עם משימות ניקיון יסודיות כיאה למקום שמארח אירועים. אם אתם רוצים להיות שוברי שוויון ולהביא לקוחות במספרים גדולים יותר מהמתחרים, אתם צריכים לדאוג לניקיון המקום באופן יסודי על ידי חברה מקצועית. אלו המהלכים שחשוב לוודא שמבוצעים על ידה כאשר החלטתם לשכור את שירותיה.

ניקיון מרצפות שיש, קרמיקה ואבן טבעית בתוך האולם

במסגרת שירות זה ייעשה ניקיון יסודי לכל המרצפות, כולל הברקה בסיום, תוך שימוש במכונות שטיפה בקיטור. בנוסף, במידה וזוהתה תקלה ברצפה, סדק או שברים כלשהם, הדבר יתוקן בתהליך פוליש לחיזוק הקצפה ולאחריו תיושם הברקה קריסטלית משובחת. המרצפות שלכם בתוך האולם הן כרטיסי הביקור שלכם להבאת האורחים. אל תוותרו על פחות ממצב מושלם של ניקיון עבורן.

ניקיון חדרים לוגיסטיים בתוך האולם

החדרים הלוגיסטיים הם אמנם מחות לתחום הלקוחות שלכם אבל רק אם הם נקיים ניתן ליישם עבורם שירות ברמות הגבוהות ביותר בלי להתבלבל ועם הרבה מאד הנאה מצד העובדים. החברה מטפלת במחסנים באופן יסודי, מפנה אותם, מוציאה ציוד, כולל פריטים רגישים המאפיינים אירועים, מתחומי הטכנולוגיה והמזון, ומנקה את החדר הלוגיסטי עד רמת הגרגר. לאחר מכן היא תחזיר את התכולה שהוצאה ותסדר אותה כפי שהיא הייתה לפני שהיא נכנסה לשם.

ניקיון חיצוני של גן האירועים

במסגרת שירות זה תעבור החברה על שבילים מאבן ומשיש ותנקה אותם באופן יסודי לקראת בואם של האורחים, כולל הברקה בסיום. ינוקו משטחים סינתטיים שנראים כמו טבעיים אך אינם כאלה. גן האירועים שלכם ייראה במיטבו ויונגש לכם כשהוא 100% נקי ומבריק, מוכן לשרת את מצבת האורחים שלכם בהנאה גדולה ובסיפוק רב, כשכל מקום מנוקה באופן מושלם מאבק ומגורמים אחרים המעכירים את הניקיון.