כל מה שרציתם לדעת על שירותי ניקיון לאחר בנייה

אחרי שבונים, מממשים הרחבת זכויות בנייה או מפצלים חדר בדירה, השירות גורר אחריו לא מעט תמורות לא רצויות: פסולת טיח, נסורת, כתמי צבע, סימוני מדידות, ועוד. את הכשלים הללו חובה להסיר מסדר היום באמצעות שירותי ניקיון לאחר בנייה. שירותים אלו מתבצעים על ידי עובדי חברת ניקיון המתמחה במשימות מיוחדות. כניסת דיירים לבית משופץ היא אחת מהן. במסגרת השירות נעשות המשימות הבאות.

זיהוי כשלי שיפוצים והורדתם מסדר היום

אפיון ראשוני ייערך לדירה על מנת למצוא את כל הכשלים שהותיר אחריו השיפוץ: אבק, טיח, כתמי צבע, סימוני מדידות בעיפרון שלא נמחקו, ועוד. עובדי החברה יאפיינו גם כשלים מחוץ לדירה אבל שנראים לעין מבחוץ, למשל חלונות שזוהמו על ידי נסורת, טיח וצבע. לאחר מיפוי הכשלים בדירה ניתן להוציא לפועל אתה פרויקט הניקיון היסודי בהתאם למה שנתגלה.

הסרת כתמי טיח ובטון יבש שנפלט בשוגג מהמערבל למקומות לא נכונים

הסרת כתמים אלו תיעשה באמצעות מכונות שטיפה בלחץ. הגרניק שלהן כל כך עוצמתי ולחוץ שהוא יכול להכריע בטון יבש שנדבק לקיר ולרצפה. באמצעות המכונה הזו ייעקרו כל שיירי הבטון שנדבקו והדירה תושב להיות חפה מהם. ניתן גם להסיר כתמי טיח שנוצרו במהלך הצביעה, זאת אם נשפך טיח מינרלי או אקרילי והפך לטיח אמיתי שהתייבש באזורים הלא נכונים.

הסרת כתמי צבע שנפלטו בשוגג למקומות הלא נכונים

במסגרת שירות זה תיעזר החברה במסירי צבע ייעודיים שיסירו את כתמי הצבע הלא מחמיאים וישיבו את המשטח שספג זאת להיות ללא כתמים כשהוא נקי לחלוטין. לאחר יישום מדללי הצבע, ייעשה ניקיון וייערך בישום לאזור בו הוסרו הכתמים על מנת לסיים את השירות באווירה טובה ולא עם ריח חריף של מסירי צבע.

טיפול בשיירי נסורת

איתור שיירי נסורת ואבק וטיטוא שלהם או שאיבתם במתכונת של שאיבת אבק. משימה זו תיעשה מתחת לארונות ולפסנתרים, ליד מדפים כבדים ובכל מקום אחר בו מתעורר שד שנוצרו מרבצים. השירות יתמשך עד אשר יביאו את המשטחים להיות נקיים לחלוטין מאבק, ואז תיערך להם שטיפה והברקה סופית להנגשת המבנה כשהוא כמו חדש, ולא ניכר כי היה בשימוש אינטנסיבי בעבר.

© מוקד אמון ניקיון 2020