כל מה שרציתם לדעת על חברת ניקיון איכותית למגזר העסקי

חברת ניקיון לבית העסק או למרכז המסחרי צריכה להתאפיין בקריטריונים שחשוב מאד להכיר לפני שבוחרים. הם יבטחו לכם יישום עבודה איכותית, מהירה, יעילה ומקצועית, תוך העמדת תוצאות ניקיון חלומיות בכל חדר או אולם. מה צריך לדעת לפני שבוחרים חברת ניקיון מקצועית למגזר העסקי? להלן כל הנושאים שצריך להכיר בתחום.

טיפול מקצועי בחלונות בית העסק

זגוגית החלון היא משטח מאתגר מאד לניקיון ולא רק בגלל שהוא לא נגיש וממוקם בגובה רב. הזגוגית יוצרת אשליה שאם נשתמש בחומר הכחול להברקת הזכוכית ואז ננקה עם מי ברז, הכל יהיה בסדר, כשבפועל ההיפך הוא הנכון. חובה להשתמש במים המכילים מינרלים טבעיים להבטחת ייבוש ללא אבנית. על החברה להיעזר בחומרים מקצועיים לניקוי חלונות ובמי שטיפה שיתייבשו ללא השארת סימנים. בגובה רב, מומלץ לוודא כי חברת ניקיון בה בחרתם תעבוד עם סנפלינג ותצניח עובדים עם מנוף לחלון מבחוץ על מנת שינקו אותו באזורים לא נגישים אלו.

תחזוקת שיש ואבן טבעית

לא כל המרצפות בעסק מבוססות על קרמיקה ופרקט למינציה. סביר שבחדרים חשובים וייצוגיים כמו חדר הישיבות והלובי המשרדי, תבחרו ליישם אבן טבעית. בקניון ובמרכז המסחרי הציבורי זו הנורמה ברחבי כל שטחי הדריכה. לכן, חשוב לעבוד עם חברת ניקיון המתמחה ביישום פוליש קריסטלי, ליטוש שיש ומריחת סילר לשימור המרצפות. על החברה לעבוד עם מכשירי פוליש ייעודיים ליישום הפרויקטים הללו.

ניקיון יסודי ומהיר למרצפות קרמיקה ופרקט למינציה

הקרמיקה ופרקט הלמינציה הן המרצפות שמלוות את רובנו ואנו יודעים, בדרך כלל, ליישם את כללי הניקיון עבורם. מדוע נדרשת חברה מקצועית? משום שבדרך כלל, הזמנת משטחים מחומרים אלו לא נפרסת על חדר אחד או מחסן בודד, אלא על שטחי ענק. אלו מרצפות לא יקרות, שמטרתן ברוב הביזנס פלאנס העסקיים של יזמים היא לחתוך במחירים. לכן, חשוב לוודא שהחברה שלכם צפויה לנקות אותן עם מכשירי ניקיון מהירים, תוך חלוקה לצוותי עבודה שיבטיחו כי הניקיון יסתיים בפרק זמן קצר. בדרך כלל, ניקיון כזה מבטיח עבודה מקצועית ומדויקת יותר מאשר ניקיון איטי בשל איכות המכשירים והידע של העובדים בשטח.

טיפול מקצועי בשטיחי קיר לקיר

יישום ניקיון במכונת הזרקה, שואב אבק ענק עם מוט הזרקה לשאיבת האבק. כמו כן, נדרש ידע בקרצוף שטיחים המבוסס על שימוש במקרצפת מקצועית שתעבור על השטיחים ותבריק אותם. חברת ניקיון מקצועית תספק עבורכם שירותים אלו.

אמון ניקיון – מנקים את העסק בשבילך

בחברת אמון ניקיון מספקים שירותי ניקיון ייעודיים למשרדים ועסקים! חברת אמון ניקיון מבססת את פועלה על עבודה מקצועית המגובה בתקנים מחמירים הדורשים עמידה במבחנים תקופתיים. בחברת אמון ניקיון – הסביבה העסקית שלכם תהיה נקייה ומבריקה!

© מוקד אמון ניקיון 2020