כך תבחרו חברת ניקיון קניונים

מעוניינים לדעת כיצד לבחור חברת ניקיון קניונים? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע בנושא. בחירת חברת ניקיון קניונים מצריכה ידע בתחומים שונים כמו ניקיון חיצוני, ניקיון מרצפות ופרויקטים מיוחדים בענף הניקיון. במאמר זה אנו מספקים כל פיסת מידע שתסייע לכם להחליט נכון מי תהיה החברה שלכם ואלו שירותי ניקיון היא תספק לחלל הקניון שלכם הלכה למעשה. קריאה מהנה!

ניקיון חיצוני של הקניון

הקניון הוא לא רק מרכז מסחרי, הוא משהו שכל בני ובנות השכונה והעיר רואים, ולכן עליו להיראות מרשים מבחינה חיצונית. לא חשוב כמה יפה ומהודר, ססגוני ומיוחד הוא המבנה האדריכלי של הקניון, אם הוא לא נקי מבחוץ, הוא נתפס כלא נקי בציבור, נקודה. הפרמטר שמכשיל קניונאים רבים בענף הוא החלונות. חלונות הקניון צריכים תמיד להיות מבריקים, גם אם ביום האתמול נשבה סופת אבק שהכתימה רבות מהזגוגיות. אם קירות הקניון שלכם שקופים, על בסיס חלונות, זה משהו שמצריך ניקיון מבחוץ, עם סנפלינג גלישה, תוך שימוש בחומרי ניקיון החלונות הטובה ביותר.

ניקיון מרצפות בקניון

ניקיון המרצפות בקניון מצריך שימוש במכונות שטיפה בלחץ בהתאם למבנה של המרכז המסחרי שלכם. במרכז קטן ניתן להיעזר במכונות ידניות אבל כשהקניון ממש גדול, בדרך כלל נעזרים במכונת נהיגה, ממנה החומר מופץ למרצפות של הקומות השונות. מאד מומלץ לבחור חברה שיש לה הכשרה בתפעול מכונות כבדות לשטיפה בלחץ על מנת להחיש את השירות ולהפוך אותו ליסודי ביותר הלכה למעשה.

שירותי ניקיון ותחזוקה מיוחדים

פוליש קריסטלי – נדרש כאשר הרצפה שלכם זקוקה להברקה או שהתגלו עליה סדקים ושברים קטנים עקב שימוש אינטנסיבי. הפוליש נועד גם לתקן תקלות אלו וגם להבריק את המרצפות לאחר שאוחו לשכבה אחת ללא סדקים, שברים ותקלות אחרות. התוצאה של הפוליש הקריסטלי היא תמיד מרצפות מבריקות, ממש כמו אלו שנקנו ביום האתמול והותקנו היום.

קרצוף שטיחים – במעט קניונים ישנם שטיחים במסדרונות ובמעברים. מומלץ לבחור בחברה ניקיון קניונים שיודעת לטפל בהם ולהגיש לכם אותם כמו חדשים, לא רק ללא אבק אלא מבריקים, ממש כמו נקנו אתמול. שטיחים הם מאלמנטי הדריכה החשובים ביותר לתחזוקה. לכן, אעם יש לכם שטיחים בקניון, אל תבחרו חברת ניקיון שלא עושה זאת.

© מוקד אמון ניקיון 2020