כך מומלץ לבחור שירותי ניקיון לעסקים, משרדים, מפעלים ובניינים

כאשר יש לכם מפעל חיים נדל”ני יזמי כמו משרד, מפעל, מתחם עסקי, מרכז קניות וכד’ – התחזוקה שלו היא נושא חשוב. הניקיון, במסגרת עבודות התחזוקה, הוא אולי הנדבך החשוב ביותר בנושא זה. שירותי ניקיון למרכזים עסקיים ומסחריים חשוב לדעת כיצד לבחור. במאמר שלפניכם אנו מספקים מידע שימושי אודות בחירת שירותי ניקיון לעסקים, כך שגם אתם תיהנו ממבנה נקי והיגייני ללא עוררין.

בחרו בחברה שיכולה ליישם שירותי ניקיון הנדרשים למבנה או לפרויקט שלכם

אם יש לכם במיזם חלונות מסך – אתם תצטרכו חברת שירותי ניקיון שמיישמת ניקיון חלונות מבחוץ. כך גם אם יש לכם חלון או 2 שפונים החוצה, ללא אפקט המסך. אם יש לכם מרצפות אבן טבעיות ושיש, אתם תצטרכו טכנאי פוליש מקצועיים שיבצעו אחת למספר חודשים פוליש לשימור המרצפות. אם יש לכם שטיחים, אתם תזדקקו לחברה מיומנת שתדע ליישם עבורם קרצוף והברקה, בנוסף לטיפול הסטנדרטי נגד מצבורי אבק. בנוסף לכל אלו, אתם תצטרכו חברה שתעבוד לצידכם על בסיס יומי, תרוקן פחים ותבצע עבודות ניקיון בסיסיות קצרות על מנת לשמר את המבנים שבחזקתכם או בבעלותכם נקיים כבשגרה.

ודאו כי החברה מציעה לכם מסלולי ניקיון הנדרשים על פי לוח הזמנים שלכם

יש מנהלים שמבחינתם ניקיון מתרחש אחת למספר חודשים או שבועות ויש מנהלים שמבחינתם צריך שיהיו שירותי ניקיון בכל יום. אנו ממליצים לצרוך את 2 אפיקי הניקיון על מנת להבטיח שיהיה נקי בכל עת. חשוב לוודא רכי חברת שירותי ניקיון שאתם חושבים לשכור מתקשרת עם הלקוחות שלה גם על בסיס יומי וגם על בסיס תקופתי ארוך טווח על מנת להבטיח ניקיון ברמה אחרת במבנה בכל עת.

תזמנו את הניקיון בהתאם לנוחיותכם ולשגרת פועלו של המתחם שבבעלותכם או בחזקתכם

ניתן לתזמן ניקיון יומיומי לבוקר, לצוהריים או לערב, וניתן לשנות את הזמנים בהתאם לימי השבוע. ניתן להזמין ניקיון עמוק אחת למספר שבועות או אחת למספר חודשים בשעות הבוקר, הצוהריים או הערב. ודאו כי שירתי ניקיון בהם בחרתם מאפשרים לכם גמישות זו על מנת להתאים את שירותי הניקיון כנדרש עבורכם בסילבוס היומי, השבועי והחודשי.

© מוקד אמון ניקיון 2020