טיפים לבחירת שירותי ניקיון לקניונים

שירותי ניקיון לקניונים חשובים עבור כל יזם שבבעלותו קניון מסחרי. במקבץ טיפים זה ננחה אתכם כיצד מומלץ לבחור חברת שירותי ניקיון לקניונים אשר תספק את כל התמורות הנדרשות ותנגיש לכם קניון נקי ומבריק בעל מראה פנימי וחיצוני מזמין, עם התנאים הטובים ביותר ללקוחות ולבליינים הבאים בשעריו.

טיפ מס’ 1 – התמקדו בחברות המתמחות בניקיון תשתיות של קניונים

שירותי קניון – התמחות בניקיון שורת תאים וחדרי רחצה, על בסיס כל המהלכים הסניטריים הנדרשים כולל בישום בסיום העבודה.

דרגנועים – המדרגות הנעות. אביזר שחשוב מאד לתחזק ולנקות כמו שצריך על מנת להבטיח את פעילותו החלקה, ללא תקלות וללא תנועות צד פתאומיות של המדרגות עצמן. את הדרגנועים חובה לנקות, להסיר מהם מצבורי אבק ולוודא שהתנועה שלהם חלקה ואחידה, ללא זיופים לצדדים. בדרגנועים יש לנקות גם את מעקה הגומי בו מחזיקים בעת השימוש למניעת זיהום.

שונות – ניקיון פרוזדורים בקניון, חדרי הנקה, חדרים לוגיסטיים המשרתים את הקניון, ועוד. מומלץ לבחור בחברה שמתמחה בניקיון כל אלמנט שהוא חלק טיפוסי ממבנה הקניון.

טיפ מס’ 2 – היעזרו בהמלצות מיזמים אחרים עם קניונים

אם אתם מכירים יזמים אחרים המתנהלים עם שירותי ניקיון לקניונים, מומלץ לשאול בעצתם. אם הם שבעי רצון מהשירות, ומבנה הקניון שלהם דומה לשלכם, ישנו סיכוי לא מבוטל שגם אצלכם יוענק שירות מקצועי ביותר שיביא את הקניון שלכם לסטנדרטים גבוהים במיוחד.

טיפ מס’ 3 – ודאו כי החברה מתמחה בניקיון התשתיות שלכם

כל קניון מכיל סוג רצפה שונה, סוג זכוכית שונה בחלונות, מבנה שונה של מיקום חנויות וכד’. חשוב לבחור בחברת שירותי ניקיון לקניונים המתמחה בניקיון המשטחים של הקניון שלכם על מנת שלא להיכנס לאי וודאות ולדעת שאתם בוחרים בספק שירות מצטיין שיספק עבורכם את המענה הרלוונטי ללא עוררין.

טיפ מס’ 4 – חשוב לזמן מהלכי ניקיון בהתאם ללוח הזמנים שלכם

מומלץ להסדיר ניקוין קל כל יום לשם תחזוקה יומיומית ולצדו ניקיון תקופתי אחת למספר שבועות או חודשים. שירותי ניקיון לקניונים בתדירות שאתם מחפשים ניתנים להסדרה בחברה הייעודית. בעוד ניקיון יומיומי מבטיח הסרת מרבצי לכלוך, ניקיון שירותים וריקון פחים הניקיון התקופתי חולש על תחומים גדולים יותר כמו פוליש, ניקיון מחסני הקניון ועוד.

© מוקד אמון ניקיון 2020