טיפים לבחירת שירותי ניקיון למגזר העסקי

המגזר העסקי נהנה, ברוב המקרים, משירותי ניקיון ברמות הגבוהות ביותר. זה לא קורה בחלל ריק. בעלי עסקים תמיד יהיו מעוניינים לייצג את עצמם בצורה הטובה ביותר, ועל כן הם דואגים שהחלל שלהם תמיד ייראה נקי ומזמין במיוחד. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד לסדר גם את החלל שלכם ולהבטיח שהניקיון שלו יתהווה בצורה הטובה ביותר עם תוצאות מרחיקות לכת הן בפאן ההיגייני והן בפאן הנראות הפיזית.

טיפ מס’ 1 – ודאו כי החברה מיישמת משימות ניקיון רלוונטיות למבנה שלכם

אם המבנה שלכם מבוסס על מרצפות עץ או פרקט, אתם תזדקקו לחברת ניקיון שמתחזקת משטחים אלו ולא לחברה שמתמחה רק בשיש ובקרמיקה. אם יש לכם חלונות הפונים החוצה, שלא לומר – קירות מסך, תזדקקו לחברה שעושה סנפלינג חיצוני לשם ניקיון מרבצי אבק וצבע חיצוניים. לכן, מאד חשוב לבחור שירותי ניקיון למגזר העסקי שהתמורות שניתנות בהם חופפות למה שיש לכם במשרד, ובכל לדעת שבחרתם בשירות שהוא רלוונטי לפועלכם העכשווי.

טיפ מס’ 2 – מומלץ לוודא כי החברה מתמחה בשירותי ניקיון מיוחדים

טיפ זה תקף רק אם יש לכם פריטים מיוחדים הדורשים ניקיון מקצועי ומעמיק, שידוע למעטים: שטיחים יוקרתיים שצריך לקרצף, מרצפות אבן טבעיות הדורשות פוליש קריסטלי מבריק, ועוד. ככל שפריטים אלו מצויים במשרדכם, מומלץ ששירותי הניקיון יתמחו בניקויים על מנת להבטיח תוצאת ניקיון מרחיקת לכת.

טיפ מס’ 3 – מומלץ לוודא כי חברת הניקיון צפויה לעבוד ביעילות

יעילות בניקיון חוסכת לכם זמן ולרוב גם תוצאות לא איכותיות. בניקיון, מהירות היא לחלוטין סממן למקצוענות. חברת ניקיון יעילה למגזר העסקי תתחלק לצוותים הן ברמת הכלל והן כאשר מתרכזים בנישה מסוימת בתוך הפרויקט. למשל, ביום ניקיון סטנדרטי יהיו צוותים שאמונים על כל המרחב העסקי, ובימים בהם אירעה סופת חול שהכתימה את החלונות מבחוץ יגויסו יותר עובדים לעבוד עליהם בהשוואה לתחומי ניקיון אחרים. יעילות בעבודה ובהתנהלות היא שם המשחק כשבוחרים חברת שירותי ניקיון למגזר העסקי. חשוב לתאם מול החברה לוחות זמנים לביצוע ניקיון למגזר העסקי על בסיס יומי ועל בסיס תקופתי ארוך טווח  לביצוע משימות גדולות יותר כמו פוליש, שטיפה בלחץ של כל הרצפה, וכד’.

© מוקד אמון ניקיון 2020