חשוב לדעת: בחירה נכונה של שירותי ניקיון למתחמי עסקים

יש לכם מתחמי עסקים בחזקה או בבעלות? אתם צריכים לדעת כיצד לתחזק אותם. הכלל הבסיסי הוא בחירה נכונה ומקצועית של שירותי ניקיון למתחמי עסקים. למעשה, אם מימשתם כלל זה, דאגתם לשלמות ניקיון המתחם. לכן, במאמר זה אנו מגבשים עבורכם את כל הכללים שאתם צריכים לדעת כדי לוודא שבחרתם נכון ושהחברה שתעבוד עמכם תספק לכם מענה 100% מקצועי שיותיר את המתחם שלכם אטרקטיבי לציבור הרחב.

תחזוקת חלונות וויטרינות כולל הברקה

החלונות והוויטרינות שלכם צריכים להיראות נקיים ומבריקים על מנת להזמין את הלקוחות להיכנס למתחם שלכם. השירות כולל הברקה של הזגוגיות מבחוץ ומבפנים ופירוק תקופתי ליישום ניקיון יסודי יותר. השירות מתבצע אך ורק עם חומרים ייעודיים לניקוי זכוכית על מנת למנוע השארת קצף ובועות.

ניקיון מרצפות והברקתן ברמה הנדרשת

הניקיון מתבצע באמצעות מכונות שטיפה בלחץ ומעת לעת יתבצע גם פוליש תקופתי הכולל שימוש בחומרי הברקה קריסטליים. בדרך זו הרצפה שלכם תמיד תיראה מבריקה. במהלך הניקיון הרגיל, חשוב להקפיד על שימוש בחומרי ניקיון ייעודיים בלבד: חומרים לפרקטים עבור פרקטים, לדקים עבור דקים, לשיש עבור שיש וכד’. זאת, למניעת צבירת בלאי מהיר על הרצפה. למעשה בלאי כימי של שימוש בחומר ניקוי מוטעה לא אמור לקרות בכלל כשאתם שוכרים שירותי ניקיון למתחמי עסקים העובדים באופן מקצועי.

ניקיון שירותים, מלתחות וחדרי שירות למיניהם

חשוב לדאוג לניקיון של השירותים, המלתחות, עמדות ההחתלה וכל מקום אחר המשמש כחדר שירות, לרבות מסדרונות המוליכים לשם מהמרכז המסחרי. ניקוי חדרי השירות כולל שימוש בחומרי חיטוי ייעודיים, תחזוקה שוטפת, סיוע לוגיסטי בניירות טואלט וייבוש, וביצוע כל פרויקט אחר להעמדת מתחמי שירות נקיים ומבריקים שיזמינו את האורחים להתפנות בכבוד ובבטחה.

יישום מהלכי ניקיון מקומיים אך נדרשים

ניקיון מעקות של מדרגות, ניקיון מדרגות נעות וניקיון פינות עישון במתחם העסקים נדרשים אף הם בעת יישום שירותי ניקיון למתחמי עסקים. הדבר מבטיח כי המתחם שלכם ייוותר נקי פשוט בכל מקום ולא יותיר רושם מוטעה שמדובר במתחם שאינו היגייני. זכרו כי המתחם צריך להיראות נקי ברמה החזותית, בוודאי כשמדובר במתחם מסחרי המשרת את הציבור הרחב.