חברת ניקיון שטיחים לעסקים ומוסדות

ניקיון שטיחים הוא שירות שכל מי שיש בחזקתו מוצרים אלו – זקוק לו. כאשר יש לכם בניין ובלובי או בחדרים הפנימיים בו יש שטיחים לשימוש קבע, מומלץ מאד להעסיק חברה מקצועית לניקיון שטיחים. פעולה זו מורכבת יותר משנדמה. שואב אבק רגיל אינו מגיע לכל מרבצי האבק בשטיח, ולעתים נדרשים מכשירי ניקיון אינטנסיביים מכך כדי להבטיח שטיח חף מאבק, כמו חדש. תהליך זה נקרא קרצוף שטיחים, ובמסגרתו השטיחים שלכם לא רק ייראו נקיים אלא יהיו הלכה למעשה כאלו ויוכלו לשמש משטחי דריכה בטוחים גם לאנשים שיש להם רגישות יתר לאבק.

ניקיון שטיחים יסודי על ידי חברה ייעודית

במהלך ניקיון שטיחים, תשתמש החברה במכשירים ייעודיים להסרת מרבצי אבק פנימיים גם בחלקים העמוקים ביותר של השטיח. בין אם מדובר בשטיח מודרני ובין אם זהו שטיח אפגני או פרסי בגימור עתיק, העבודה תכלול את כל מה שצריך בשביל שהשטיח ייוותר כמו שהוא, חדש, מבריק ונעים לדריכה, וללא מרבצי אבק. הפעולה, שכאמור נעשית באמצעות מכשירי שאיבת אבק ייעודיים לשטיחים תותיר כל שטיח, חדש כוותיק, כמשטח דריכה נעים ומספק.

הברקת שטיחים וקרצופם

לאחר שהשטיחים נוקו ממרבצי אבק פנימיים – מגיע הפיניש הגדול של חברה זו: הצבת רף גבוה במיוחד של מראה יפה ומנקר עיניים לכל שטיח על ידי קרצופו. בקרצוף שטיחים, גם הוותיקים שבאריגים שלכם ייראו כמו חדשים, מבריקים וללא סממן של דהייה או כתמים. הברקה זו תיעשה באמצעות תהליך קרצוף שטיחים, בו משתמשים בכלים ייעודיים למירוק השכבה העליונה של השטיח והצגתה כ- 100% נקייה ומבריקה ללא עוררין.

עבודה יסודית על פי סוג השטיח וחומרי הייצור שלו

בחלק מהעסקים השטיח הוא מודרני ובחלקם השטיח הנו בגימור עתיק מהמזרח הקרוב. בחברה זו מכינים כל פרויקט בהתאם לסוג השטיח ומספקים שירות ניקיון שטיחים ייעודי במיוחד עבורו. הדבר מתבטא בבחירת המכשירים הנכונים, בבחירת שסתומי האוויר הרצויים לכל משטח דריכה ובבחירת מכשירי קרצוף ייעודיים בסיום התהליך. התוצאה תהיה תמיד שטיחים שגם יהיו נקיים בפועל וגם ייראו נקיים ומזמינים בחלק העליון שלהם, תוך הצגת מראה מלבב במיוחד עבור כל מתבונן שיהיה נוכח לידם.

© מוקד אמון ניקיון 2020