זה מה שאתם צריכים לעשות כדי לדאוג לתשתיות ניקיון משרדים איכותיות

ניקיון משרדים הוא ללא ספק שירות חשוב ואקוטי עבור כל יזם המתנהל ממשרד. בין אם המשרד בבעלותך, ובים אם אתה משכיר אותו מחברה מנהלת, מאד מומלץ לדאוג לניקיונו המלא ולהסדיר אותו באופן תקופתי. מה חשוב לעשות על מנת לוודא שהמשרד שלכם תמיד יישאר נקי? להלן רשימת פרויקטים שלא מומלץ להקטין ראש לגביהם.

ניקוי חלונות חיצוני

שירות נדרש עבור כל מי שיש לו חלונות חיצוניים במשרד. השירות תקף גם לקומות הנמוכות וגם לגבוהות. בקומות גבוהות, משתמש צוות העובדים בבימות הרמה או בחבלי סנפלינג כדי להשלים את הניקיון. הוא נעשה באמצעות חומרי ניקיון זכוכית ייעודיים על מנת לא להשאיר בועות וכתמים לבנים. החלונות יוברקו והנוף ייפתח מבעדם, ברמה כזו שהם ייראו כמו חדשים.

ניקוי מרצפות יסודי

ניקוי מרצפות יסודי נעשה באמצעות מכונות שטיפה בלחץ עם חומרי הניקוי הייעודיים לשיש, לקרמיקה, לעץ טבעי, לפרקטים ולכל ריצוף אחר, לרבות לינוליאום לרצפה. במשטחים שיש לתחזק עם פוליש, אנו ממליצים ליישם הברקה קריסטלית. רק תמורה זו תבטיח לכם כי הרצפה תהיה מבריקה וגם מתוקנת מפגעים כמו שריטות, סדקים וחורים במשטח. ניקיון מרצפות יסודי הוא אחד הפרויקטים החשובים במשרדים שלכם.

ניקיון שטיחים ייעודי

ניקיון שטיחים נעשה באמצעות מכשירים ייעודיים לטיפול בשטיחים, שואבי אבק, מייבשי שטיחים, ועוד. שטיחים הם תחום מקצועי ולכן אם יש לכם אותם במשרד חשוב לפנות לחברת ניקיון מומלצת בתחום זה, שעובדת עם מיטב חומרי הניקיון בתחום, ומכשירי בוטיק להשלמת המלאכה. טיפול שטיחים הוא בדיור מה שחשוב לדאוג לו בעת ניקיון משרדים כדי להבטיח מראה מרשים ומזמין במיוחד.

טיפול בחדרי עבודה

חדרי העבודה שלכם צריכים להיות מטופלים על ידי עובדים מקצועיים בלבד, אשר התנסו בסוגים שונים של ניקיונות, כמו למשל ניקיון מתחת למחשבים, ניקיון בחוות שרתים, ליד הארונות ומתחתם, ועוד. חדרי עבודה מבריקים הם ללא ספק סיבה למסיבה כי הם מאפשרים לכם לעבוד בתנאים הרבה יותר טובים מאלו שיש לכם כעת.

טיפול בחדרי שירות

חדרי שירות מהווים נושא תברואתי חשוב. הם צריכים להיות נקיים, מבריקים ומטופחים, תוך שימוש במיטב חומרי החיטוי האנטי בקטריאליים. בדרך זו תוכלו להבטיח את בטחון המשתמשים ולהסב להם שימוש פורה במטבח ובשירותים.