המדריך המלא לבחירת חברת ניקיון למרכזים מסחריים

המרכז המסחרי צריך להתבסס על שירותי ניקיון מקצועיים שיישמו עבורכם, כיזמיו, עבודה יעילה, מהירה, חסכונית ומעל לכל – מקצועית. במדריך זה נביא לידיעתכם את כל הנושאים הנדרשים לשם בחירת החברה הזו, ובכך תוכלו להבטיח כי את שירותי הניקיון אתם מפקידים בידי הקבלנים הייעודיים.

ודאו כי הקבלן עומד בתקני איכות בתחום הניקיון

עמידה בתקנים מקצועיים היא הבסיס לווידוא כי חברת הניקיון צפויה לספק עבודה איכותית למרכזכם המסחרי. לרוב, עמידה בתקנים אלה תזכה את החברה גם ברישיון קבלן שירות ממשרד התמ”ת. ודאו כי חברת הניקיון שלכם מצוידת באסמכתאות אלו על מנת להבטיח עבודה מקצועית לעתיד.

בדקו שהחברה מספקת שירות מקצועי לחלונות החיצוניים

בין אם המשרד ממוקם בגובה הקרקע ובין אם הוא נמצא בקומה 15 בבניין, החלונות שלו צריכים להיות נקיים. זגוגיות מבריקות נותנות הרגשה של חדש, מבטיחות גישה לנוף בחוץ גם כשהחלון סגור ומאפשרות לכם ליהנות ממשרד ללא מצבורי אבק גלויים לעין. חברת ניקיון מקצועית צריכה לעבוד עם מים המכילים מינרלים לניקיון החלונות, כך שייבושם לא ייצור כתמי אבנית לבנים. אם המשרד ממוקם בגובה רב, עליה להתמחות בסנפלינג: להצניח עובדים באמצעות מנופי חבלים לאזורי הלכלוך מבחוץ.

הבטיחו טיפול מקצועי במרצפות שיש ואבן טבעית

הקניון, בשונה מבניין המשרדים, צריך להציג מרצפות מרשימות למבקריו, משום שזהו לא מקום שמור, אלא שטח ציבורי לכניסת ההמונים. לכן, צפוי שגם הבחירה שלכם תתבסס על אבן טבעית בעלת מינרלים ומחצבים מהסלעים. רק אבן כזו מנתקת את העיצוב הבינוני מהמבנה שלכם וממחישה מקצועיות עיצובית מהי. אבל, על איכות צריך לשלם, ולא רק את מחיר המרצפות עצמו, אלא גם את עלויות התחזוקה. מרצפות מאבן טבעית צריכות לעבור, בנוסף לניקיון התקופתי, גם פרויקטים בתחום השימור: פוליש קריסטל, ליטוש שיש ושימוש בסילר. על חברת ניקיון המספקת שירותים לקניונים ומרכזים מסחריים להתמחות בשירותים אלו ולהשתמש במכונות פוליש ייעודיות לביצועם.

אמון ניקיון – עבודה מקצועית במרכזים מסחריים

ניקיון מרכזים מסחריים על ידי חברת ניקיון מקצועית! אמון ניקיון תספק עבורכם שירותי ניקיון תקניים עבור קבלני שירות בענף הניקיון. בחברת אמון ניקיון מצוינות היא ערך עליון, ולכן המרכז המסחרי שלכם תמיד ייצג אתכם על הצד הטוב ביותר. עם עבודה נכונה על פוליש, חלונות וניקוי מהיר של משטחים, המבנה שלכם נמצא בידיים טובות ביותר! אמון ניקיון – כל מה שנדרש לניקוי יסודי ומהוקצע היטב!

© מוקד אמון ניקיון 2020