הכל על בחירת חברת שירותי ניקיון לעסקים

חברת שירותי ניקיון לבית העסק הנה שונה במהותה מבחירתה עבור בית מגורים. כאשר מדובר בבית עסק, המשרד צפוי להיות רווי אתגרים, שיצריכו מענה מקצועי של חברה ייעודית: זגוגיות חלון ענקיות, שטיחי קיר לקיר, מרצפות מאבן אמיתית (בשונה מקרמיקה ופרקט למינציה), ובדרך כלל (אך לא תמיד) שטחים ענקיים בהם נדרשת עבודה יעילה, חכמה ומהירה. כל אלו מצריכים ידע חדש לחלוטין מזה המוכר לכם בתחום הניקיון הביתי. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור חברת שירותי ניקיון אשר תספק לכם תמורות אלו.

חברת ניקיון בעלת ידע מקיף בניקוי חלונות

ידע בניקוי חלונות אינו מתבטא רק בשימוש בחומר הכחול להברקת זגוגיות, אלא בניקיון מבריק שלא ישאיר אבנית וסימנים, ומעל לכל – יחלוש על כל החלון, גם מבחוץ. בקומה נמוכה, על החברה ליישם עבורכם פירוקים חכמים של הזגוגית לנקות אותה ביסודיות ולהרכיב על הפרופיל כחדשה. בקומה גבוהה, עליה ליישם עבורכם סנפלינג הצנחה עם מנופים וחבלים ללוקיישנים המלוכלכים ולדאוג שהזגוגית תנוקה מבחוץ. בכל הפרויקטים, על החברה להשתמש באוסמוזה הפוכה, כלומר לדאוג שמי השטיפה יכילו מינרלים למניעת התייבשות עם אבנית תוך הותרת זגוגית מבריקה בסיום העבודה.

התמחות בפרויקטים מתחום הפוליש והליטוש

פרויקטים אלו רלוונטיים עבור כל מי שהרצפה שלו עשויה מאבן אמיתית, ולא מקרמיקה או פרקט למינציה. בדרך כלל, זה מה שקורה בעסקים. בשטחי מסחר מדובר בתופעה חובקת כל ובמשרדים – החדרים הייצוגיים והחשובים כמו הלובי וחדר הישיבות יגובו ברצפה כזו, כשיתר המרחב יבוסס על רצפה בעלות זולה יותר. רצפה מאבן אמיתית אינה מבוססת רק על ניקיון בסיסי אלא גם על פוליש קריסטלי, ליטוש ושימוש בחומר סילר. חברת שירותי ניקיון צריכה לספק למבנה שלכם את התמורות הללו שיבטיחו כי לא רק שהרצפה תהיה נקייה, היא תשמש אתכם לאורך זמן ללא בלאי נצבר.

לסיכום – החברה עובדת על בסיס יעילות ומקצועיות

מובטחת עבודה יעילה לכל אורך פרויקט הניקיון. העבודה תבוסס על מכונות שטיפה בקיטור, תוך חלוקה חכמה לצוותי עבודה שיסונכרנו זה עם זה ויישמו עבורכם את פרויקט הניקיון במהירות. בין הפרויקטים שניתן להסדיר: ניקוי שטיחים עם מכונות הזרקה ומקרצפות, יישום פוליש שיש ואבן טבעית וניקוי יעיל של קרמיקה ופרקטים.

אמון ניקיון – חברת הניקיון האולטימטיבית עבורכם

חברת אמון ניקיון תספק עבורכם שירותי ניקיון מן המעלה הראשונה, תוך התבססות על כל הידע הנדרש לניקיון יסודי ומקצועי. החברה עובדת עם צוותי עבודה חכמים ומנוסים אשר יספקו לכם מענה ניקיון נדרש לכל אתגר, מחלונות המשרד והעסק ועד מרצפות ושטיחים לסוגיהם!

 

© מוקד אמון ניקיון 2020