הברקה קריסטלית לרצפה – כך תבחרו את השירות

שירות הברקה קריסטלית מאפשר למשטחי הריצוף היוקרתיים שלכם להיראות כביום רכישתם: חדשים, מבריקים במיוחד ומשרים אווירה מזמינה במיוחד גם לעובדים וגם לאורחים. הברקה קריסטלית מתרחשת בשני מצבים עיקריים: או שהרצפה נקייה ותקינה אבל לא הכי מבריקה ונדרש איזשהו ברק כדי להחזיר את המצב לקדמותו, או שהרצפה סדוקה. במקרה כזה בתהליך הפוליש ייעשה תיקון סדקים ומעליו הפוליש עצמו על מנת לספק פרויקט של רצפה מבריקה גם במקרה דנן.

הברקה קריסטלית לרצפה תקינה אך לא מבריקה

במקרה כזה, עובדי חברת הניקיון יסירו אבק מהמרצפות וכשהן תהיינה נקיות לחלוטין הם יישמו את הפוליש הקריסטלי כך שהתוצאה תהיה רצפה מבריקה כמו חדשה. הברקה קריסטלית תספק עבור המתחם שלכם משטחי ריצוף שלא ראיתם, ככל הנראה, שנים רבות, כשהם חדשים לחלוטין ובעלי מראה מבריק ביותר.

הברקה קריסטלית לרצפה סדוקה

ברצפה סדוקה ייעשה תיקון של הסדקים תוך הפיכת הרצפה לחד שכבתית כמו בעבר. לאחר מכן ייושם במלואו פרויקט הפוליש על מנת להפוך את הרצפה  לא רק לתקינה אלא גם למבריקה במיוחד, כזו שתיראה כמו חדשה. הברקה קריסטלית למרצפות סדוקות הוא שירות שרבים צורכים על מנת להחזיר לעצמם את ימי העבר, עת היו המרצפות נקיות ומלוטשות.

טיפים לבחירת השירות

כשאתם עוסקים בבחירת שירות הברקה קריסטלית, עליכם לוודא כי מדובר לא רק בחברת ניקיון אלא גם בחברת פוליש. ההברקה הקריסטלית היא ענף בפוליש, ולצד ענפים נוספים כמו ווקס, הדבר מאפשר לכם לפגוש סמכויות מקצועיות ומקצועיות  פחות. אנו ממליצים לבחור בחברה שהיא חברת פוליש בהגדרה. כשהחברה היא חברת פוליש במקור, אתם יודעים שיהיה מדובר בשירות מקצועי ומשביע רצון בסבירות גבוהה ביותר. טיפ נוסף שחשוב לנו לציין הוא לוודא שהפוליש שהחברה עושה מומלץ על ידי לקוחות רבים בענף הניקיון.

תכונות שחשוב לוודא שקיימות בחברה

חיבור לוח זמנים ליישום ביצוע הברקה קריסטלית תוך מתן הערכה שעתית מתי יתהווה סיומו של הפרויקט. עבודה מקצועית ללא רבב, יעילה, כזו שמספקת לכם את המענה המלא להברקת הרצפה. תכונות אלו חשובות מאד עבור כל חברת הברקה קריסטלית והן צריכות להיות אקוטיות גם עבורכם על מנת להבטיח שעשיתם את הבחירה הנכונה.

© מוקד אמון ניקיון 2020