דברים שכדאי לדעת על שירותי ניקיון למפעלים

שירותי ניקיון למפעלים מגשימים עבורכם את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מסביבת עבודה נקייה ומטופחת. כיצד מומלץ להסדיר את ניקיון המפעל בהצלחה יתרה? במאמר זה נספק עבורכם את כל הכלים לבחירת חברת שירותי ניקיון למפעלים, תוך אספקת מידע רלוונטי בכל תחום ניקיון, על מנת להבטיח כי המפעל שלכם יהיה סיפור הצלחה בתחום זה בכל עת.

ניקיון חדרי ייצור ופסי ייצור

הסביבה בה ממוקמות מכונות פס הייצור שלכם תנוקה באופן יסודי תוך ירידה לפרטים, החל מאזורים נגישים ועד לאזורים צפופים בקרבת מכונות הייצור. היצרנים ייהנו מחדר היגייני וסניטרי עם המכשירים במקומם, מוכנים לשימוש מחודש.

ניקיון חדרי לוגיסטיקה

במפעלים – אחד החדרים החשובים הוא החדר הלוגיסטי, או במילים פשוטות, המחסן. יתבצע ניקיון יסודי שלו, כולל הזזת מדפים שלמים על תכולתם, ניקיון יסודי של האזור בו הם עמדו, ניקיון יסודי שלהם כאביזרי אחסון והחזרתם למקומם בתוך המחסן. חדר הלוגיסטיקה ייוותר מקורצף ונקי, מוכן לשימוש מחודש על ידי העובדים האמונים עליו.

ניקיון מעברים ופרוזדורים

במפעל, גם אזורי החייץ והמעבר בין החדרים ופסי הייצור השונים צריכים להיראות במיטבם ולהיות נקיים באופן מוחלט. יתבצע ניקוי שלהם שיכלול שטיפה והברקה על מנת להפוך את השגרה במפעל לנקייה במיוחד ברמה היגיינית נדרשת.

חומרי ניקיון ומכשירים ייעודים למפעלים

במפעל, הפרויקטים ייושמו עם מכונות שטיפה בלחץ, מכונת שטיפה באמצעות נהיגה (קולנועית ניקיון), מכשירי הסרת אבק ובמיקומים מסוימים ייעשו פרויקטים של פוליש קריסטלי בהתאם למצב הרצפה. לכל חדר תותאם אסופת המכשירים וייקבעו חומרי הניקיון הייעודיים עבורו על מנת שתוצאת הניקיון תהיה משביעת רצון ובהתאם לציפיותיכם.

מסלולי ניקיון מגוונים

ניתן להסדיר מסלול ניקיון תקופתי הכולל הוצאת מדפים על תכולתם, פירוק חדרי ייצור וניקויים, וניקיון מחסנים. לצדו, חשוב שיהיה גם שירות ניקיון יומיומי שיכלול ריקון פחים והעברת מטאטא ומגב עם חומרי ניקוי אידאליים למשטחי הריצוף. ניקיון שמתבצע בתדירות זו מבטיח שמירה הרמטית על המפעל שלכם כמקום ייצור, כך שבפרויקט הניקיון המורכב הבא, הפרויקטים שייעשו – יתהוו ללא קושי ומבלי שזה יצריך משאבי זמן מרובים. שירותים כמו פוליש, שטיפה והסרת אבק יהיו פשוטים יותר ליישום כאשר התבצע זה מכבר ניקיון יומיומי.