בחירת חברת שירותי ניקיון למשרד

חברת שירותי ניקיון המספקת שירותים למשרדים צריכה לשדר יעילות, שירותיות ומעל לכל – עבודה מקצועית ובלתי מתפשרת. כשאתם בוחרים חברת שירותי ניקיון למשרדיכם, מומלץ להיעזר במאמר זה אשר יסקור את הנושאים השונים אשר צפויים להיות קריטיים עבורכם בעת יישום פרוייקטי ניקיון.

ניקוי חלונות וזגוגיות דלת

החלונות והפאנלים השקופים הם החזית הקדמית ביותר במשרד. גם אם הוא נמצא בקומה גבוהה, ואיש לא יבחין בהם כלפי חוץ, אתם – כמשתמשי המשרד ודאי הייתם רוצים לצפות בנוף גם כשהחלון סגור, ללא מצבורי אבק, אבנית וכתמים. חברת שירותי ניקיון למשרד צריכה לספק לכם את כל השירות לניקוי, הברקה ומירוק זגוגית החלון: שימוש במוט מים מזוקקים המכילים מינרלים טבעיים להמסת אבנית ואבק מבלי להשאיר סימני ייבוש, ויישום הפרויקט בעזרת עובדים בעלי אישור עבודה בגובה שיישמו עבורכם גלישת סנפלינג מחוץ לבניין וינקו את הזגוגיות מבחוץ.

טיפול בריצוף האבן הטבעית

שלא כמו בבתים, במשרדים – שימוש ברצפה שעשויה מאבן טבעית לחלוטין, ללא קרמיקה, הנו נפוץ ביותר, אבל גם הטיפול בה הוא בהתאם. האבן הטבעית צריכה לעבור פוליש, ליטושים וציפוי בחומרים משמרים להבטחת שימוש יציב שיאט את הבלאי הנצבר. חברת ניקיון למשרד צריכה לספק עבור מרצפות האבן הטבעית שלכם פוליש קריסטל, ליטוש שיש ושימוש בסילר לניקיון ולשימור.

טיפול במרצפות קרמיות סטנדרטיות

אמנם מרצפות אלו קלות יותר לניקיון מאשר מרצפות מאבן אמיתית, אבל יש לא מעט לבדוק גם בתחום זה. החברה שתספק לכם את השירות צריכה לבצע אותו ביעילות. שירות יעיל ומהיר יחסוך את זמני הניקיון, יאפשר לכם לחזור לשגרה מהר יותר ובדרך כלל יעמיד לרשותכם תוצאת ניקיון יסודית יותר מאשר הניקיון האיטי. מדוע? משום שניקיון מרצפות קרמיקה ביעילות נעשה באמצעות מכשירי ניקיון מדויקים כמו מכונות שטיפה בלחץ. הן חולשות על כל נקודה ונקודה על רחבי המרצפות ומתבססות על חומרי ניקוי מקצועיים ושטיפה יעילה במים בסיום העבודה.

הסרת לכלוך משטיחים

ליישום ניקוי שטיחים מהיר, יש להשתמש במכונת הזרקה יניקה ובמקרצפת שטיחים. הראשונה היא מעין שואב אבק ענק עם מוט הזרקה לשאיבת האבק. השנייה היא מכבש על גלגלים להסעה ישירה על השטיחים על מנת לקרצף אותם בסיום הניקיון. חברת שירותי משרד איכותית תספק עבור השטיחים שלכם ניקיון באמצעות מכשירים אלו ותגיש לכם את השטיחים כמו חדשים.

אמון ניקיון – חברת הניקיון האידאלית למשרדכם

בחברת אמון ניקיון יספקו עבורכם את כל הנדרש לניקיון המשרד! ניקיון יסודי של מרצפות מכל הסוגים, טיפול בשטיחים, ויישום פוליש קריסטלי איכותי. החברה מתמחה בניקוי חלונות מבפנים ומבחוץ, כולל סנפלינג מגבוה!

© מוקד אמון ניקיון 2020