בחירת חברת ניקיון מפעלים – הבחירה שתבטיח את הניקיון הטוב ביותר במפעלכם

חברת ניקיון מפעלים הנה חברה ייעודית ליישום פרוייקטי סניטציה, היגיינה וניקיון במפעלים. החברה עובדת באמצעים ייעודיים למפעלים ומבטיחה את ניקיון כל החדרים בהם, כולל פסי ייצור וחדרי עבודה רגישים. כשאתם בוחרים בחברת ניקיון מפעלים אתם בוחרים בקבלן מוסמך משרד התמ”ת כבעל רישיון קבלן שירות. אתם בוחרים בחברה שתספק עבורכם ניקיון יסודי לכל חלון וזגוגית, כולל בסנפלינג מגבוה כלפי חוץ. אתם בוחרים בחברה שתדע מה לעשות עם הרצפה שלכם, גם אם בחרתם באבן טבעית ונדירה: פוליש קריסטלי, ליטוש וסילר. החברה תנקה עבורכם מרצפות קרמיות ופרקט ביעילות גם אם הן פרוסות על שטחי ענק. ומעל לכל – החברה תעמיד תמיד את המצוינות כערך עליון כדי להבטיח שהמפעל שלכם לא רק ייראה נקי, אלא יהיה נקי בפועל.

היתרונות שלכם בביסוס הניקיון על חברה מקצועית למפעלים

המפעל יהיה נקי למשך תקופה ארוכת טווח: לא רק מחר, ובשבוע הבא צפויים כשלים כמו אבנית על החלונות וסדקים על המרצפות, אלא למשך חודשים רבים באותו המצב: כמו חדש, מבריק, יפה ומהודר. המפעל שלכם ישפר באופן מורגש את רמת הסניטציה וההיגיינה שלו. כל אורח שיפקוד אותו יזכור את חוויית הביקור לטובה בהשוואה למפעלים אחרים בהם ביקר. בנוסף. אתם מבטיחים טיפול יסודי בכל כשל ניקיון, גם אם הוא נדמה לכם נדיר וידוע למעטים: טיפול בחדרי פסי ייצור ובחדרי עבודה רגישים תוך השארת המצב הפונקציונלי בהם זהה למה שהתקבל, רק שהפעם הכל יהיה נקי והיגייני הרבה יותר.

רק בחברת ניקיון מקצועית אתם מבטיחים את ניקיון והיגיינת מפעלכם

חברת ניקיון מפעלים מקצועית תגבש במשרדכם אסטרטגיית ניקיון אידאלית על בסיס הממצאים שייראו לנגד עיני עובדיה. היא תגבש עבורכם תכנית עבודה לחלונות, למרצפות, לקרמיקה, לשטיחים ולכל מקום אחר, כולל לחדרי עבודה רגישים ופסי ייצור. החברה תספק ניקיון יסודי ומקצועי תוך הנחלת תוצאה יישומית לשביעות רצון הלקוח.

אמון ניקיון – והמפעל שלכם נקי ומבריק כמו חדש

בחברת אמון ניקיון מספקים ללקוח את כל הנדרש עבור מפעל נקי ומבריק באמת. חברת אמון ניקיון דואגת ליישום תהליכי ניקיון חכמים וייעודיים עבור מפעלים תוך שימוש באמצעים מקצועיים בלבד: כוח עבודה ייעודי, מכשירי ניקיון מתקדמים, חומרי פוליש וליטוש מן המעלה הראשונה, ניקוי חלונות חכם, ועוד. החברה דואגת שהמפעל שלכם יהיה נקי לתקופה ארוכת טווח, תוך הנאה משימוש פורה בחדרי המפעל בשגרה.

© מוקד אמון ניקיון 2020