בחירה מומלצת של חברת ניקיון משרדים

חברת ניקיון משרדים שהיא מומלצת תספק לכם כלקוחות את המענה המלא למשרד: ריקון פחים באופן מזדמן, ניקיון המרצפות של חדרי העבודה השונים, ליטוש שיש, פוליש קריסטלי ואפילו ניקיון חלונות מבחוץ בסנפלינג מגבוה. כיצד מומלץ לבחור חברה שכזו ומה צריך לוודא לפני שמתחילים חוזה מולה?

ודאו כי החברה מיישמת את שירותי הניקיון בהתאם לצרכים שלכם במשרד

אם יש לכם משרד עם חלונות חיצוניים, בוודאי תהיו מעוניינים בחברה שתנקה לכם אותם מבחוץ עם סנפלינג. אם יש לכם משרד שיש בו שטיחים, בוודאי תהיו מעוניינים בחברת ניקיון שתתחזק, תנקה ותקרצף אותם. אם אתם בעלי מרצפות אבן טבעיות או שיש, מומלץ לעשות להן פוליש וליטוש. מאד חשוב לבחור בחברה שמיישמת את השירותים והפרויקטים הרלוונטיים למבנה שלכם. לדוגמה, אם יש לכם רצפת אבן והחברה מתמחה בפרקטים, סיכוי סביר שהיא לא תספק מענה איכותי כמו של חברה המתמחה בפוליש קריסטלי על מרצפות אבן.

בררו באלו דרכים החברה עומדת לבצע את הפרויקטים עבורכם

אמנם חשובה התוצאה, אבל אם יש נפגעים בעבודה הדרך חשובה לכם ועוד איך. זו אחריותכם המלאה לוודא כי מנהלים שהבטיחו לכם ניקיון חלונות בסנפלינג יעשו זאת אם ורק אם יש להם אישור עבודה בגובה, כולל מענה ביטוחי מלא במקרה של תאונה. מאד מומלץ לוודא כי ריקון הפחים ייעשה בהתאם לתדירות שאתם מבקשים, על מנת שלא תישארו עם פחים מלאים למשך תקופה ארוכה. בדרך זו חשוב לוודא כיצד מבוצע כל שירות ושירות ולבחור בחברה שהעבודה בה בטוחה, ניכר כי התקלות בה אינן רבות והיא מספקת תוצאות איכותיות ללקוחות.

ולסיום – שאלו על המלצות מהקולגות שלכם

מאד חשוב להיעזר בהמלצות מטעם הקולגות שלכם כדי לוודא כי אותה חברת ניקיון משרדים מספקת לכם את השירות הנדרש בהתאם לאמות המידה שאתם מצפים להן וללא אכזבות. מאד חשוב שלאול אנשים שיש להם משרדים והם מחזיקים בסטנדרטי הניקיון שלכם על מנת שתוכלו להבטיח שאתם בוחרים ספק שירות מעולה, שיהיה שם בשבילכם כשתצטרכו מענה ניקיון איכותי. חברת ניקיון משרדים איכותית אינה ספק-רשות. איכותו היא חובה ב- ה”א הידיעה על מנת להבטיח תנאים סניטריים טובים בחלל המשרד ולדאוג שיהיה נעים לשהות שם בדרך קבע.

© מוקד אמון ניקיון 2020