אפיון קצר עבור שירותי ניקיון לבנייני משרדים

שירותי ניקיון לבנייני משרדים ברמה גבוהה מעצימים את המראה החיצוני והפנימי של המבנה וגורמים לשוהים בו ליהנות ולהעריך יותר את המצב הקיים. במדריך זה נספק לכם את כל המידע על שירותי ניקיון לבנייני משרדים, מהם הפרויקטים שמיושמים שם, בדרך כלל, ולאיזו תוצאה צריך היזם לשאוף בכל אחד מהם.

ניקיון חלונות וקירות מסך

חלונות הם זכוכיות מופרדות באמצעות אריחי בטון בעוד קירות מסך הם קירות זכוכיתיים רציפים עם קווי מתאר שיוצרת הזכוכית בעצמה, לרוב בצורת משבצות אך לא חובה. כשמדובר בבניין משרדים, את שני המשטחים צריך לנקות מבחוץ ולא רק מבפנים. בניין משרדים חדש שתוכנן על ידי המצטיין שבאדריכלים יכול להפוך בן יום אחד לבעל מראה ממוצע בגלל סופת גשמים או חול פעם אחת. בישראל, מערכה חמה מגיעה מיד אחרי מערכה חורפית וכשהשמש מייבשת את הגשם עם האבק מעל, אתם לא הנייתם רוצים לראות איך הבניין שלכם נראה. במצב כזה חשוב שתהיה לכם חברת ניקיון לבנייני משרדים שתשכיל להסיר את מרבצי האבק מהחלונות ומקירות המסך ולהותיר את החזית שלכם 100% נקייה. לידיעה: השירות נעשה באמצעות סנפלינג גלישה של עובדי הניקיון שהוכשרו בעבודה לגובה. כמעסיקי החברה, חשוב שגם אתם תוודאו שהם מצוידים באישורים אלו ובפוליסות ביטוח מתאימות. במשרד הכלכלה מחייבים יזמים לעשות בירור זה, בדיוק כפי שמחייבים בכך את מנהלי העבודה הישירים של אותם עובדים.

שטיפת מרצפות שיש ואבן טבעית

שטיפת המרצפות הללו צריכה להיעשות באמצעות מכונות שטיפה בלחץ. כאשר מדובר במשטחים ענקיים של חדרים רחבי יריעה, הדרך לעשות זאת מתבססת על מכונת נהיגה דמוית קולנועית, שמפזרת את חומר הניקיון ואת המים, כולל ניגוב בסוף. דרכים אלו של שטיפה מייעלים את העבודה ויוצרים במרחב מציאות של חדר נקי במהרה. השטיפה צריכה לכלול, במועדים תקופתיים נדרשים, גם פוליש לתיקון סדקים והשטחת המשטחים לגובה אחיד ללא שברים וסדקים, כולל הברקה קריסטלית בסיום.

ניקיון שטיחים בחדרים ייצוגיים בבניינים

חדרים המשמשים כלובי, חדרי אירוח וחדרי ישיבות של הנהלת הבניין צריכים להיות נקיים כמו ביתר חדרי הבניין. לרוב, חדרים אלו יכילו גם שטיחים, והם מצריכים טיפול מיוחד הכולל שאיבת אבק עמוקה עם מכשירים ייעודיים ולאחר מכן קרצוף השכבה העליונה והותרתה במצב 100% מבריק.

© מוקד אמון ניקיון 2020